آنر ۸ پلی به صورت رسمی معرفی شد

174385bafede0066f2324352c73a00f6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر ۸ پلی یکی از گوشی های اقتصادی آنر است که حدود دو ماه پیش به صورت اختصاصی برای کشور چین با نام آنر ۸ اس معرفی شد. حالا آنر آن را در مقیاس بزرگتر عرضه خواهد کرد و نام آنر ۸ پلی را بر آن نهاده است. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

آنر ۸ پلی از یک طراحی جدید پشتیبانی می‌کند به طوریکه در پنل جلوی آن شاهد یک ناتچ قطره‌ای هستیم. لبه های نمایشگر این دستگاه کمی ضخیم تر از حد معمول هستند که البته برای یک دستگاه اقتصادی طبیعی به شمار می‌روند. ذرست در قسمت پایین نمایشگر شاهد یک لبه‌ی ضخیم هستیم که نام آنر بر روی آن ثبت شده است. این نمایشگر از نوع LCD می‌باشد و ۵.۷ اینچ اندازه دارد، ابعاد آن ۱۹:۹ گزارش شده و برای آن رزولوشنی معادل HD+ ثبت شده است.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین تک در بالا سمت چپ تعبیه شده است که درست زیر آن یک فلش LED قرار دارد و لنزی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند،‌ گزارش ها مبنی بر این هستند که این لنز از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند و دیافراگمی معادل F/1.8 دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه درون ناتچ قطره‌ای تعبیه شده و از گشودگی دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد.

blank

قلب تپنده‌ی این دستگاه را طبق معمول یک تراشه‌ی هلیو A22 از خانواده‌ی مدیاتک در بر می‌گیرد که در کنار آن یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خودنمایی می‌کنند. ناگفته نماند که شما می‌توانید با کمک یک کارت میکرو SD (دارای شیار اختصاصی می‌باشد) حافظه‌ی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

آنر ۸ پلی از اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند و بر روی اندروید پای اجرا می‌شود، رابط کاربری آن EMUI 9.0 بوده و انرژی خود را از یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری دریافت می‌کند. هیچ حسگر اثر انگشتی در این دستگاه تعبیه نشده است و تنها برای آن یک سنسور تشخیص چهره‌ی دو بعدی پیاده سازی شده است. آنر ۸ پلی دارای برچسب قیمت ۱۲۰ دلاری خواهد بود….

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار