معرفی موتورولا + One Fusion

a0ce2ad3855d9f79216bcf6b3d2b8789
زمان مطالعه: 4 دقیقه

موتورولا از +Moto One Fusion رونمایی کرد

موتورولا نیز به ماند برخی برند ها مانند نوکیا پس از سکوت طولانی مدت اقدام به رونمایی از محصولاتی کرده که در نوع خود می تواند رقیب هوشمندی برابر دیگر برند های همیشه در صحنه مانند سامسونگ باشد. این برند شهره در تولید گوشی های قدرتمند بار دیگر به صحنه نمایش آمده و در عرض تقریبا دو ماه از سه مدل میان رده خود رونمایی کرده است. موتورولا +One Fusion آخرین مدل از این برند بوده که اخیرا در معرض نمایش گذاشته شده است.

همانطور که پیش تر موتورولا وعده رو نمایی از آخرین مدل از برند خود را داده بود، چندی پیش به این وعده جامعه عمل پوشاند. اگر به عنوان طرفدار این برند منتظر این رونمایی بوده اید پیشنهاد می کنیم خواندن این نوشتار را از دست ندهید. ما در این مقاله بر آن شدیم آخرین اطلاعات از موتورولا One +Fusion را در اختیارتان قرار دهیم.

در چند روز گذشته موتورولا از دو مدل گوش هوشمند خود به نام  Moto G Fast  و Moto E 2020 رونمایی کرد. در واقع این برند با ارائه دو مدل از محصولات خود توانست در بازار گوشی های میان رده حرفی برای گفتن داشته باشد. اما برای رونمایی از یکی دیگر میان رده های خود صبر کرد تا زمانی از معرفی آن دو محصول بگذرد. موتورولا +One Fusion به عنوان جدید ترین محصول این برند با دید رقابتی وارد میدان شده است. حال که این محصول معرفی شده است می توانیم به تمامی مشخصات آن اشاره کنیم با ما همراه باشید:

موتورولا +One Fusion

طراحی ای چشم نواز

موتورولا +One Fusion این بار هم با یک طراحی ساده اما چشم نواز به دیدار رقبای خود آمده است. پیکره این تازه وارد از جنس پلاستیک بوده و ظاهری نه چندان پیچیده دارد.

صفحه نمایش نیز به صورت تمام صفحه طراحی شده و خبری از حاشیه های غیر کاربردی نیست. تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند نشان می دهد که نمایشگر آن از هرگونه حفره برای دوربین سلفی خالیست در عوض با به کار گیری سیستم پاپ آپ، دوربین سلفی در صورت نیاز از قسمت بالایی بدنه خارج می شود.

برند تازه نفس موتورولا برای رقابت با دیگر برند ها نیازمند استفاده از حسگر اثر انگشت بوده است، اما طراحی جالب آن در پشت قاب گوشی موجب شده این سیستم جور دیگری به دل کاربران بنشیند. حسگر اثر انگشت درست بر روی لوگوی زیبای موتورولا تعیبه شده است.

علاوه براین؛ این اسمارتفون با وجود برخورداری از پوشش پلاستیکی می تواند گوشی را از ورود آب مصون دارد، در واقع پوشش به کاربرده شده ضد آب است.

اما از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی هوشمند می توان به رابط کاربری این گوشی اشاره کرد. رابط کاری در واقع همان فضایی قابل مشاهده است که کاربر توسط آن می تواند به تمامی قسمت های گوشی دسترسی پیدا کند. موتورولا طراحی رابط کاربری را به شکلی انجام داده که کاربر بتواند از فونت مورد علاقه استفاده کرده و اندازه آیکون ها را تغییر دهد. MY UX این امکان را به کاربران می دهد که انیمیشن های محیطی را در صورت نیاز تغییر دهند.

از دیگر ویژگی های ظاهری موتورولا +One Fusion  می توان به نمای پخش کننده صدا اشاره کرد که در صورت استفاده صدایی با وضوح و کیفیت عالی ارائه خواهد داد. جک ۳.۵ میلی متری نیز از مشخصات ظاهری این گوشی بوده که در حال حاضر به علت بهره گیری از ایر پاد ها در پرچمداران دیگر، کمتر در گوشی های تازه وارد دیده می شود.

دوربین که برای موتورولا +One Fusion

دوربین در نظر گرفته شده چهارگانه بوده که در واقع سه دوربین قابلیت ثبت عکس را خواهند داشت و از چهارمین دوربین برای تشخیص عمق استفاده خواهد شد. بنابراین می توان از این دوربین با وجود سنسور عمق انتظار عکاسی پرتره را داشت.

دوربین اصلی این مدل از برند موتورولا دارا ی ۶۴ مگاپیکسل است که قابلیت فوکوس خودکار را دارد. به ترتیب دیگر دوربین ها دارای ۸ و ۵ مگاپیکسل هستند.

دوربین جلو و یا همان دوربین سلفی دارای ۱۶ مگاپیکسل است که همانطور که در قسمت طراحی بدنه اشاره شد به شکل پاپ آپ از شیار خود خارج می شود.

موتورولا +One Fusion

مشخصات سخت افزاری موتورولا +One Fusion

اندازه صفحه نمایشگر موتورولا One Fusion+ 6.5 بوده که وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. گفتنی است که نمایشگر وان فیوژن پلاس از گواهینامه HDR10 برخوردار است، بنابراین می توانیم از این نمایشگر وضوح تصویر HDR را انتظار داشته باشیم .

به لحاظ سخت افزاری سیستم پردازنده این میان رده موتورولا از تراشه قدرمتند اسنپ دراگون ۷۳۰ کواکام بهره مند است. این در حالی است که در مدل های پیشین آن شاهد استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵ بوده ایم.

حافظه

حافظه داخلی گوشی موتورولا One Fusion+، ۱۲۸ گیگابایت بوده و از رم ۶ گیگابایت نیز برخوردار است بنابراین امکان ذخیره سازی حجم بالایی از داده ها در این مدل امکان خواهد داشت. اما اگر کاربران نیازمند حافظه بیشتری باشند می توانند از کارت حافظه تا اندازه یک ترابایت استفاده کنند.

نقطه ضعفی که می توان به موتورولا +One Fusion وارد کرد امکان استفاده از یک سیم کارت برای کاربر است.

باتری قدرتمند

باتری که برای این مدل از موتورولا در نظر گرفته شده است قدرتی ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد که به شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز است. بنابراین می توان ادعاکرد که این مدل از موتورولا قادر به رقابت با دیگر پرچمداران برند های معتبر خواهد بود.

چقدر تا زمان عرضه باقی مانده است؟

اگر با خواندن مشخصات موتورولا +One Fusion ترغیب به لمس و یا حتی خرید آن شده اید باید به گفته کمپانی موتورولا تا پایان ماه جاری میلادی منتظر بمانید. طرفداران این برند می توانند وان فیوژن پلاس را در دو رنگ سفید و آبی تیره تهیه کنند. در باره قیمت تمام شده این مدل نیز هنوز اطلاع دقیق در دست نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار