نوکیا ۷ پلاس با قابلیت های ویژه راه اندازی شد

501d6fcbd22c9977b37041eb9cc21c63
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو – امروز شرک نوکیا کنفرانس خود را در همانطور که پیش بینی شده بود در محل معرفی چهار مدل قبلی برگزار کرد. این اتفاق دقیقا در همان محلی رخ داد که بیش از این چهار گوشی  خود را با نام های نوکیا ۸ ،سیروکو ، نوکیا ۷ پلاس ، نوکیا ۶ ۲۰۱۸ و نوکیا ۸۱۱۰ معرفی کرده بود.

نوکیا ۷ پلاس تحت پروژه گوگل منتشر میشود

همه ما به خوبی میدانیم که نوکیا ۷ پلاس در واقع تحت پروژه گوگل اندروید وان منتشر میشود.

براساس اطلاعات موجود این دستگاه داری خواص میان رده های ۲۰۱۸ از جمله یک دوربین عقب دوگانه است.و  درست شبیه به مدل نوکیا ۷ اصلی طراحی شده است. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات فنی این مدل جدید شرکت نوکیا بیندازیم و شما را باآن آشنا کنیم.

مشخصات فنی نوکیا ۷ پلاس

این مدل از نوکیا به یک صفحه نمایش با اندازه ۶ اینچی عرضه شده است. که این صفحه نمایش از نوع IPS میباشد و با کیفیت Full HD Plus  عرضه میشود، ونیز داری وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. این نمایشگر دارای ابعاد ۹:۱۸ میباشد و از روشنایی ۵۰۰ nits پشتیبانی میکند و در نهایت هم با یک محافظ شیشه ای گوریلا محافظت میشود.

ضخامت بدنه

  • این دستگاه با ابعاد ۱۵۸.۳۸×۷۵.۶۴×۷.۹۹mm  آمده است
  • و دوربین آن ۹.۵۵mm  پایین تر از حاشیه ها فاصله دارد
  • جنس این دستگاه از آلومینیوم سری ۶۰۰۰ است

پردازشگر

نوکیا ۷ پلاس قدرتش را از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ دریافت میکند که این تراشه به کمک یک حافظه رم ۴ گیگابایتی به کار خود ادامه میدهد. همچنین نوکیا ۷ پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی است که این حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت SD قابل افزایش است . این دستگاه بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید اوریو اجرا میشود که انتظار میرود بر اساس ادعای شرکت نوکیا به روزرسانی به نسخه های جدیدتر نیز سورت بگیرد.

blankدوربین نوکیا ۷ پلاس

این دستگاه از یک دوربین دوگانه در عقب بهره میبرد.

این دوربینها به صورت عموذی بر روی یکدیگر قرار دارند، ودر زیر آنها یک فلش LED دوتایی قرار گرفته است.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی، بهره‌گیری از سیستم دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 در بخش پشتی است. این دوربین در تعامل با زایس توسعه پیدا کرده تا ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن امکان‌پذیر باشد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز زایس و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند لحظات شیرین خود را بدون هیچ مشکلی ثبت کنند. قابلیت Bothie، حالت پرتره، فوکوس خودکار تشخیص فاز، زوم دو مرحله‌ای اپتیکال و فلاش ال ای دی دوگانه هم از قابلیت‌های جذاب دوربین اصلی هستند.

blankبرخی دیگر از ویژگی های نوکیا ۷ پلاس

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G و ۳G
  •  مجهز به بلوتوث نسخه ۵
  • پشتیبانی از  GPS/ A-GPS
  • بهر گیری از NFC
  • ودر نهایت ساپورت USB نو ع C  و جک ۳.۵ میلی متری صدا

سنسور های به کار رفته

در دنیای گوشی های هوشمند امروز وجود سنسور هایی چون شتاب سنج، حسگر نور محیط، قطب نمای دیجیتال، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و سنسور اثر انگشت امری نسبتا طبیعی هستند و نوکیا نیز از این سنسور ها در گوشی جدید خود بهره جسته است. این شرکت همچنین یک بلندگو با یک تقویت کننده هوشمند و صدای مکانیکی نوکیا را با ۳ میکروفن عرضه می کند.

ظرفیت باتری

نوکیا در گوشی جدید خود از یک باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی آمپر برساعت استفاده کرده است.

انتظار میرود این باتری بتواند به شما انرژی کافی برای رسیدگی به امروز روزانه را بدهد، و شما را در وب گردی، انجام بازی، پیام، و… یاری کند. در این باتری از قابلیت شارژ سریع استفاده شده است و قادر است شارژ یک مکالمه ۱۹ ساعته را به شما ارزانی دهد و همچنین زمان آماده به کار ۷۲۳ ساعته دارد.

قیمت و قابل دسترس بودن

اگرچه ما با یک پرچمدار رو به رو نیستیم، اما سازندگان از سیستم هوش مصنوعی هم در موبایل جدید خود بهره برده‌اند؛ سیستمی جدید که به واسطه آن می‌توان تصاویر متحرک را خلق و از آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

قیمت این گوشی هوشمند در حدود ۳۹۹ یورو چیزی حدود ۴۹۰ دلار خواهد بود که این  قیمت بدون مالیات و یارانه حساب شده است. انتظار میرود این دستگاه از اوایل ماه آوریل در دسترس قرار بگیرد. نوکیا ۷ پلاس در رنگ مسی و سیاه و سفید موجود می باشد.

دیجی دو فروشگاه اینترنتی تمام عیار

شما میتوانید بهترین گوشی های روز دنیا را با بهترین قیمت در وب سایت دیجی دو خریداری کنید

بهترین های نوکیا را در سایت ما از این لینک مشاهده و خریداری کنید

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار