مشکل خالی شدن باتری گلکسی نوت ۸ سامسونگ

ef2fb7bc1106bfcdbde4f820ce2f1d4f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با سلام خدمت شما دوستان همیشگی..

اخیرا یک مشکلی گریبان گیر کاربران گوشی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ شده. به گزارش عده ای از کاربران این گوشی بعد از اتمام شارژ دیگر روشن نمیشود.

دزست زمانیکه شرکت سامسونگ تازه از سختی رفع مشکلات گوشی هوشمندی قبلی خود ( گلکسی نوت ۷ ) به ظاهر تمام شده است؛ در همین حین یک مشکل گریبان گیر باتری گلکسی نوت ۸  میشود. براساس گزارش تعدادی از کاربران آمریکایی تبلت جدید سامسونگ، سیستم شارژ نوت نوت ۸ آن‌ها از کار افتاده است و دیگر گوشی را شارژ نمی‌‌کند، همینطوری بعد از خالی شدن شارژ باتری گوشی دیگر روشن نمیشود. درست است که معمولا سامسونگ با گارانتی گوشی های بریک شده را عوض میکند. اما تصادفی بودن این موضوع و همینطور سکوت شرکت سامسونگ موجب نگرانی کاربران این گوشی شده است.

اینکه شارژ بااتری کاملا خالی شود چیزی نیست که عجیب باشد، ممکن است بخاطر نبود پاوربانک یا سوکت برق برای شارژ گوشی این حالت پیش بیاید. حتی گاهی ممکن است کاربر با خواسته خودش شارژ باتری را کامل خالی کند. بدلیل اینکه در برخی از موارد توصیه شده که در بازه های زمانی مختلف بهتر است به گوشی ها اجزه دهیم تا باتریشان کاملا خالی شود.

به هر حال اینکه باتری یک گوشی کاملا خالی شود امری طبیعی بنطر میرسد. اما چیزی که این موضوع را نگران کننده میکند این است که گوشی بعد از قابلیت روشن شدن را از دست میدهد. بعد از اتصال  گوشی به برق و شارژ مجددآن. این موضوعی است که گریبان گیر تعدادی از کاربران بداقبال گلکسی نوت ۸ که شارژ باتری گوشی آن‌ها به‌طور کامل تخلیه شده است.

متاسفانه ،در حال حاضر توانایی رد گیری این مشکل و رفع آن قبل ازاینکه چند گوشی دیگر قربانی شود ممکن نیست. ولی باتوجه به گزارش های فرستاده شده تقریبا بیشتر کربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنند ساکن آمریکا هستند. بنابراین ممکن است این مشکل فقط محدود به مدل های مجهز به تراشه داخلی اسنپدراگون باشد. البته در بین این گوشی ها برخی گلکسی های دیگر مشکلاتی از قبیل گرم شدن ، ظاهر شدن انیمشین شارژ را نیزداشته اند. بنابراین ممکن است این مساله یک باگ نرم‌افزاری باشد که در به‌روزرسانی اخیر به‌وجود آمده است. در هر صورت، گوشی‌های یادشده نیز روشن نشده‌اند.

متاسفانه سکوت شرکت سامسونگ در باره این مشکل با وجود گستردگی آن، بر شد نگرانی کاربران این گوشی می افزاید، چرا که شرکت سامسونگ در مورد گلکسی نوت ۷ نیز سیاست مشابهی را پیش گرفته‌ بود. و نکته بد تر دیگری که وجود دارد این است که شرکت سامسونگ گوشی های بریک شده را با اینکه دااری گارانتی هستند فقط با نمونه ریفرش شده آن ها تعویض میکند. نه با نمونه جدید.!

 

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت سامسونگ را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار