مشخصات کلیدی nova 4e پیش از عرضه منتشر شد

3ef8db7d4a9c4f4c6edf3798a9549757
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی در نظر دارد تا گوشی nova 4e را ۱۴ مارس معرفی کند، این در حالی است که در حال حاضر برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات موجود nova 4e به همراه یک قلب تپنده‌ی کایرین ۷۱۰ خواهد آمد که در کنار دو نسخه‌ی ۴ یا ۶ گیگابایتی رم به کار خود ادامه می‌دهد. رابط کاربری این دستگاه EMUI 9.0.1 انحصاری خود هواوی خواهد بود و برای آن حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. این دستگاه به همراه یک نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع ال سی دی و با رزلوشن تصویر ۱۰۸۰ * ۲۳۱۲ پیکسل خواهد آمد.

پردازنده‌ی این دستگاه کایرین ۷۱۰ یک پردازنده‌ی هشت هسته است که سرعت آن ۲.۲ گیگاهرتز بوده و در کنار آن یک پردازنده‌ی گرافیکی Mail-G51 نیز قرار گرفته است.

ما شاهد nova 4e در سه رنگ سفید مرواریدی، مجیک نایت و آبی خواهیم بود که یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری را شامل می‌شود. این باتری قرار است از شارژ سریع پشتیبانی کند.

همین بود که شرکت هواوی کلیپی از تستینگ دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی و ناتچ قطره‌ای آن را در یوتیوب منتشر کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و باید تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار