اینفینیکس نوت ۶ به همراه دوربین سه گانه و قلم X استایلوس معرفی شد

9e23eca8f9003d087c1eed4e0bcacac1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اینفینیکس هونگ کونگی به تازگی گوشی جدید خود را با نام نوت ۶ معرفی کرد. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا به بررسی مشخصات این دستگاه بپردازیم.

مشخصات اصلی نوت ۶

قلب تپنده‌ی نوت ۶ را یک تراشه‌ی هلیو p35 از شرکت مدیاتک به خود اختصاص می‌دهد که در کنار یک رم ۴ گیگابایتی قرار گرفته است. این دستگاه سیستم عامل XOS 5.0 را اجرا می‌کند که بر پایه‌ی اندروید پای می‌باشد و دارای یک حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از یک کارت میکرو SD آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

blank

در قسمت جلویی این دستگاه یک نمایشگر ۶.۰۱ اینچی تعبیه شده است که از نوع امولد بوده و از قابلیت همیشه روشن بودن پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید گوشه های نمایشگر خمیدگی دارند که به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند. این دستگاه فاقد طراحی ناتچ، پاپ آپ یا سوراخ درون نمایشگر است و از همان طراحی قدیمی پیروی می‌کند.

ساختمان دوربین نوت ۶

در بالای نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی با سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است که در کنار آن بلندگوی کاربر و برخی از حسگرها تعبیه شده‌اند. در پنل پشتی نوت ۶ شاهد یک دوربین سه گانه هستیم که به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دوربین از یک سنسور معمولی ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر تشکیل شده است.

نوت ۶ از یک X pen بهره می‌برد که به هوش مصنوعی و AR تجهیز شده است و شما می‌توانید با کمک آن و قابلیت AR ابعاد اشیاء را در دنیای واقعی به دست آورید. نوت ۶ انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که به وسیله‌ی پورت USB شارژ می‌شود و در رنگ های آبی، مشکی و قهوه‌ای در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلار در برخی از کشورها به فروش می‌رسد…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار