تصاویری از نوا ۵ پرو درز کرد

3d0362d45936cca651dc8e6a822818ae
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سری نوا ۵ یکی از جدیدترین سری های متعلق به هواوی است که به تازگی سر و صدای زیادی را به پا کرده است و امروز شاهد درز چند رندر جدید از نوا ۵ نسخه‌ی پرو هستیم که به ما تصوری از محصولات این سری را می‌دهد.

نوا ۵ اولین دستگاه این سری است که هواوی قصد دارد در ۲۱ ژوئن از آن به طور رسمی رونمایی به عمل آورد. با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی این دستگاه تاکنون شاهد درز اخبار زیادی از این دستگاه در سطح اینترنت بوده‌ایم و همانطور که اشاره شد امروز نیز شاهد درز رندری از نسخه‌ی پرو آن هستیم. این رندرها نشان می‌دهد که نوا ۵ پرو در سه رنگ متنوع معرفی خواهد شد. تا به حال شاهد سه گوشی نوا ۵i، نوا ۵ و نوا ۵ پرو از این سری بوده‌ایم.

نوا 5 پرو

همانطور که حتما حدس زدید در این میان نوا ۵ پرو قدرتمندترین نسخه و نوا ۵i ضعیف ترین نسخه‌خواهد بود، به طوریکه در نوا ۵ پرو ما شاهد یک رم ۸ گیگابایتی هستیم که در کنار کانفیگ های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه قرار گرفته است.

نوا ۵ پرو طوری طراحی شده است که در نگاه اول شما را به یاد سری P30 می‌اندازد، با این حال تفاوت های عمد‌ه‌ای از نظر طراحی با پرچم دار قدرتمند خود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به عدم خمیدگی نمایشگر اشاره کرد. در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین چهارگانه هستیم و همانطور که انتظار می‌رفت نوا ۵ پرو فاقد حسگر اثر انگشت بر روی بدنه است. هواوی اثرانگشت این دستگاه را در زیر نمایشگر آن تعبیه کرده است تا مدرن تر به نظر برسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار