LG G8s تینکیو ۲۸ ژوئن عرضه می‌شود

751f60fa5c65c6540fc16c4df24d0fbd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی گوشی های LG G8s  و LG G8 را در کنگره‌ی جهانی موبایل، درماه فوریه معرفی کرد. و حالا در حال آماده سازی آن ها برای عرضه می‌باشد. این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا در طی رویدادی LG G8s تینکیو را به تایوان بکشاند، و آن را در ۲۸ ژوئن عرضه کند. یکی از خبرهای خوب این است که شرکت ال جی به سرعت قرار است آن را در مارکت های جهانی پخش کند.

در قسمت جلویی LG G8s تینکیو یک نمایشگر اولد ۶.۲ اینچی تعبیه شده است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند. اطراف نمایشگر این دستگاه ضخامت های بسیار کمی دارد و این ضخامت در قسمت پایین کمی بیشتر به چشم می‌خورد، جای تعجب نیست که در بالای نمایشگر شاهد یک طراحی ناتچ نیز هستیم.

قلب تپنده‌ی این دستگاه کره‌ای یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ است که در کنار یک رم ۶ گیگابایتی به خوبی قرار گرفته است، در حالت پیش فرض LG G8s تینکیو دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است که از طریق یک کارت میکرو SD می‌توانید آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. ماننده LG G8 در این دستگاه نیز شاهد یک کانفیگ سه گانه‌ی دوربین هستیم از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از نوع استاندارد با دیافراگم F/1.5 بهره می‌برد. در کنار این دوربین یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی تله فوتو با دیافراگم F/2.4 و زوم ۲X به همراه لنزی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض تعبیه شده است.

درون ناتچ بالای نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربینی با قابلیت TOF تعبیه شده است که به شما امکان استفاده از ژست های حرکتی دست را می‌دهد. این دستگاه از یک باتری ۳۵۵۰ میلی آمپری برای تامین انرژی خود بهره می‌برد و بر روی اندروید پای اجرا می‌شود. LG G8s در رنگ های قرمز، مشکی و آبی عرضه خواهد شد و از گواهینامه  IP 68 پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار