مشخصات اصلی LG W10 درز کرد

3c59255b2a559738b0d8477d91fde938
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی در حال کار بر روی سری W می‌باشد که قرار است به عنوان گوشی های اقتصادی شاهد آن ها باشیم. در این مقاله راجب LG W10 صحبت می‌کنیم که چندی پیش کمپانی ال جی از طراحی آن به ما خبر داد. پیش از این می‌دانستیم که LG W10 دارای یک دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی و یک طراحی ناتچ بزرگ در پنل جلویی خود می‌باشد، اما مروز به لطف وب سایت Android’s Enterprise اطلاعات بیشتر از این دستگاه در دسترس قرار گرفته است.

blank

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این لیست به ما مشخصه های اصلی LG W10 را یادآور می‌شود، براساس این لیست، LG W10 دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی خواهد بود که نوع آن مشخص نیست. علاوه بر این حالا می‌دانیم که این دستگاه دارای یک رم ۳ گیگابایتی می‌باشد که در کنار حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی تعبیه شده است. جای هیچ تعجبی نیست که بدانیم این دستگاه بر روی اندروید پای اجرا می‌شود و بر روی پنل پشتی آن شاهد حسگر اثر انگشت هستیم.

اگر کمی به تصویر بالا بیشتر توجه کنید متوجه خواهید شد که این دستگاه G7 Fit است! بنابراین باید به این نکته دقت کنیم که هنوز تصاویر این دستگاه واقعی نیستند و باید صبر کنیم تا ال جی تصاویر واقعی LG W10 را منتشر کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار