گوشی Vivo V9 به رنگ آبی کبود در هند در دسترس است

fc64e985661ab1999a4832a147b23127
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- به تازگی در سال جاری شرکت Vivo از گوشی جدیدش به نام Vivo V9 در هندوستان رونمایی کرده است، در حال حاضر این شرکت این دستگاه در یک مدل تازه و در رنگ آبی کبود در همین کشور عرضه کرده است. این دستگاه حدود ۲۲,۹۰۰ RS قیمت دارد و مانند مدل های دیگر است.

Vivo V9  در دسترس است

گوشی Vivo V9 در رنگ آبی کبود برای خرید در هر فروشگاه خرده فروشی آفلاین و آنلاین در دسترس است، این دستگاه در فروشگاه های آفلاین از ۱۸ ماه می در دسترس خواهد بود. این در حالی است که اگر شما تشخیص میدهید آن را از یک فروشگاه آنلاین خریداری کنید میتوانیداز فروشگاه آنلاین آمازون هند با نام  Vivo E-Store خریداری خود را انجام دهید که البته از ۲۱ می در دسترس است. این دستگاه هوشمند پیش از این در رنگ های شامپاین طلایی و مروارید سیاه در دسترس بود.این دستگاه  در طراحی شبیه به آیفون ایکس  است و از قابلیت های جالب توجهی بهره می برد. گفته می شود قیمت پایه آن ۳۸۵ دلار بوده و یک میان رده شبه پرچمدار به شمار می رود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:100%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی Vivo V9

دستگاه Vivo V9 نسخه آبی کبود رنگ به یک نمایشگراز نوع  IPS LCD با اندازه ۶.۳ اینچ با کیفیت FHD+ و با قابلیت Full View 2.0 مجهز است. در قسمت بالای صفحه این نمایشگر یک ناتچ وجود دارد و این صفحه از رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی میکند. و با سیمایی با نسبت ۱۹:۹ می آید. این دستگاه به همراه یک تراشه اسنپدراکون ۶۲۶ کوالکام قدرت بخشیده شده است که در امتداد آن یک رم ۴ گیگی و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگی برای افزایش سرعت و کارآیی تعبیه شده است. این دستگاه همچنن به کاربران اجازه میدهد تا از طریق یک کارت microSD  حافظه داخلی را تا میزان ۱۲۸ گیگ افزایش دهند.

این دستگاه از یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی پشتیبانی میکند، که دارای یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی است، که هردوی آن ها به ترتیب دارای دیافراگم f/2.0 و f2/.4 هستند. و در روی قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است که دارای دیافراگم f/2.0 است. شرکت Vivo  در حال مشتری جلب کردن از طریق قرار دادن هوش مصنوعی تشخیص زیبایی ، استیکر های AR، جدا از اثر بوکه و پرتره برای کرفتن عکس سلفی و تماس های ویدئویی است.

از دیگر مشخصات فنی Vivo V9 میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی از قابلیت قفل تشخیص چهره
  • حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی
  • پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم ۴G
  • وای فای دوبانده (۲.۴GHz و ۵GHz)
  • پشتیبانی از پورت Micro-USB
  • پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۴.۰
  • پشتیبانی از GPS/ A-GPS
  • جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون
  • پورت USB OTG

این دستگاه بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱ اجرا میشود و توسط واسط کاربری  FunTouch OS ۴.۰ خود این شرکت در بالای آن سفارشی شده است. این دستگاه هم چنین توسط یک باتری با ظرفیت ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی میشود که مناسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند.

دیجی دو

دیجی دو با بیش از یک دهه سابقه فروش در خدمت رسانی به شما آماده است.

شما میتوانید بهترین گوشی های برند چینی را از ما خریداری کنید

با اطمینان خرید کنید… دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار