تصاویر درز کرده از نوت ۱۰ پلاس را ببینید

ebe22e6db34a2800607c039d43ce8b2b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

حتما سری نوت سامسونگ را به خاطر دارید و از دو گل سرسبد آن هم تا به حال خبرهایی را شنید‌ه‌اید؟ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دو گوشی جدید از سری نوت هستند که تاکنون مشخصات زیادی از آن ها منتشر شده است و به زودی در کنگره‌ی جهانی موبایل شاهد عرضه‌ی آن ها خواهیم بود.

همین چند ماه پیش همه‌ی این موضوعات که نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس خواهند آمد تنها شایعه‌ای بیش نبود اما حالا تصاویری از نوت ۱۰ پلاس درز پیدا کرده است که وجود آن را به طور کامل تایید می‌کند و خبر از طراحی منحصر به فرد آن می‌دهد. تصاویر منتشر شده از این دستگاه همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید بیانگر تغییرات اساسی آن هستند که از مهم ترین آن ها می‌توان به طراحی دوربین اشاره کرد.

 

blank

به نظر می‌رسد که نوت ۱۰ پلاس از یک حسگر در زیر نمایشگر بهره خواهد برد که با توجه به تاتوجه به تصاویر بالا به آن اطمینان پیدا کرده‌ایم. حسگر زیر نمایشگر تنها نکته‌ی حائز اهمیت این دستگاه نیست و می‌توان به دوربین سلفی که از سمت راست به وسط نمایشگر منتقل شده است نیز اشاره کرد. علاوه بر این حالا تصاویر تنها وجود یک دوربین سلفی را برای این دستگاه تایید می‌کنند و نشان می‌دهند که از دوربین سلفی دوم خبری نیست.

همانطور که می‌دانید خبرهای مبنی بر حضور یک نمایشگر ۶.۷ اینچی در نوت ۱۰ پلاس به گوش می‌رسید و حالا این تصاویر تایید می‌کنند که سامسونگ در این دستگاه تلاش کرده است تا کمترین حاشیه‌ی نمایشگر را ایجاد کند. از طرف دیگر عدم وجود بلندگو در قاب جلویی دستگاه شایعه‌ی وجود فناوری Sound On Display را در نوت ۱۰ پلاس تایید می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار