بازیهای رایگان ماه ژانویه مشترکین گلد Xbox Live Gold مشخص شد

a2c773c50fb8c78f502ffbc1214c287b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت به تازگی عناوین رایگان ماه ژانویه Xbox Live Gold مشترکین گلد را مشخص کرد. عناوینی که بازیهای بزرگی را دربرگرفته و می توان در آن به بازیهایی چون WRC 6 FIA World Rally، Lara Croft: Guardian of Light و فارکرای ۲ اشاره کرد. هر یک از این عناوین اگرچه برخی از آنها قدیمی هستند و در سال های گذشته منتشر شدند، اما می توان با تجربه رایگان گیم پلی جذابی برای طرفداران رقم زند.

افرادی که می خواهند بدون هیچ پرداختی به رایگان از بازی برخوردار شاوند با دریافت اشتراک طلایی شبکه  Xbox Live Gold قادرند هر ماه چند بازی رایگان برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان را دریافت کنند.

به گفته شرکت مایکروسافت بازیهای موردبحث هر یک بیش از ۲۰ تا ۳۰ دلار قیمت داشته و حال با رایگان شدن بازیکنان می توانند بدون پرداخت هیچ مبلغی از آن برخوردار شوند.

در حال حاضر بازی  WRC 6 FIA World Rally بیش از ۴۹ دلار قیمت دارد اما در این برنامه رایگان قابل دریافت است. به گفته مایکروسافت از ۱۶ ژانویه تا ۱۵ فوریه بازی شبیه ساز رالی  WRC 6 FIA World Rally به رایگان روی ایکس باکس وان قابل اجراست. در سوی دیگر Lara Croft: Guardian of Light به رایگان از ۱ ژانویه تا ۱۵ این ماه برای ایکس باکس ۳۶۰ دردسترس قرار می گیرد.

شایان ذکر است که بازی Far Cry 2 نیز از ۱۶ ژانویه تا ۳۱ این ماه روی ایکس باکس ۳۶۰ قابل بازی خواهد بود و بازیکنان نباید هزینه ای برای خرید آن دهند.

اگر شما نیز دارای کنسول ایکس باکس وان یا ایکس باکس ۳۶۰ هستید، بدون شک برنامه مایکروسافت مناسب شما خواهد بود و بدون هیچ پرداختی می توانید رایگان عناوین روز یا قدیمی را تجربه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار