گوشی V9 Youth در هند در دسترس خواهد بود

f9d8638e4896c442a2eb1cb59a0b3f3f
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – در ماه آپریل سال جاری شرکت Vivo گوشی هوشمند نسخه V9 Youth را در بازار های هند عرضه کرد. این مدل از گوشی V9 Youth است که دارای قیمت کمتر است.

گوشی دره ند ارازار

همانطور که گفتیم شرکت Vivo در ماه آپریل سال جاری گوشی هوشمند Vivo V9 را در هند عرضه کرد. در جال حاضر این شرکت این مدل را در نسخه دیگری با نام  Vivo V9 Youth  در هند عرضه کرده است که در این نسخه حدود۱۰۰ Rs معادل ۱۵ دلار کاهش قیمت نسبت به مدل قبلی خود پبدا کرده است. با این کاهش قیمت الان شما میتوانید این دستگاه را با قیمت  Rs. 17,990 معادل ۲۶۵ دلار از بازار های هند خریداری کنید. این کاهش قیمت را میتوانید بر روی پوستر های عرضه شده توسط خرده فروشی های افلاین ملاحظه کنید. با این حال در زمانی که این پوستر در حال نوشتن بود قیمت این دستگاه در بازار آنلاین از جمله فروشکاه آنلاین خود این شرکت در هند حدود Rs. 18,990 بود.

blankمشخصات فنی

از نظر مشخصات فنی گوشی  Vivo V9 نسخه  Vivo V9 Youth به همراه یک نمایشگر ۶.۳ اینچی بزرگ از نوع IPS LCD و نیز به همراه قابلیت فول ویو ۲.۰ می آید. این نمایشگر دارای کیفیت فول اچ دی پلاس است و با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰*۲۲۸۰ پیکسل می آید. نمابشگر به کار رفته در این دستگاه دارای نسبتی با با ابعاد ۱۹:۹ است که در بالای نمایشگر آن نیز یک ناتچ تعبیه شده است. گوشی  V9 Youth دارای یک پردازنده اسنپراگون ۴۵۰ هشت هسته ای است که سرعت کلاک آن ۱.۸ گیگاهرتز است.

این گوشی هوشمند با یک رم ۴ گیگی و یک حافظه داخلی ۳۲ گیگی جفت شده است. علاوه  بر این گوشی V9 Youth به شما این امکان را میدهد که به وسیله یک میکرو اس دی حافظه آن را نیز تا ۲۵۶ گیگ افزایش دهید. شرکت Vivo  در این دستگاه از یک پردازنده گرافیکی Adreno 506 بهره گرفته است که به شما تچربه بهتری از نظر گرافیکی خواهد داد.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱
  • سفارشی شده توسط واسط کاربری Funtouch OS 4.0
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • بلوتوث نسخه ۴.۲ با انرژی پایین
  • پشتیبانی از GPS و  GLONASS
  • باتری با ظرفیت ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعت
  • وای فای نسخه ۸۰۲

دوربین ها

این دستگاه به همراه یک دوربین دوگانه پشتی می آید که دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ثانویه است. دوربین های این دستگاه به همراه برخی از ویژگی هایی عرضه شده است که در بیشتر دستگاه های گران V9 دیده میشود. از جمله این ویژگی های میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • استیکر های AR
  • پشتیبانی از حالت اثر بوکه
  • حالت زیبایی هوش مصنوعی
  • پشتیبانی از تشخیص چهره

در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیعه شده است که برای گرفتن عکس سلفی و تماس تصویری مفید است، در کنار این دوربین شما میتوانید یک فلش LED را مشاهده کنید که همه و همه در داخل ناتچ دستگاه قرار گرفته اند. این گوشی همچنین دارای ویژگی Face Unlock است که کاربران را قادر می سازد از تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی با این دوربین استفاده کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پشت صفحه وجود دارد.

دیجی دو

شما میتوانید برای خرید بهترین محصولات برند های چینی  با استفاده از همین لینک به سایت ما مراجعه کنید

وب سایت دیجی ذو در نطر دارد تا شما را با دنیای تکنولوژی پیوند بزند

خبرنامه ما را دنبال کنید تا از داغ ترین خبر ها با خبر شوید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار