قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ فاش شد

b79c4b5b289a0db5eeb14428b5a917d9
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هنوز تا رونمایی محصولات جدید سامسونگ یک ماهی باقی مانده، با این وجود یک افشاگر مشهور خبر از قیمت حدودی گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ را داده است. قرار بر این بود که کمپانی سامسونگ ۱۵ مرداد از محصولات جدید خود رونمایی کند. با وجود فاش شدن برخی مشخصات این محصولات تمام دوستداران این برند مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی هستند. علی رغم نرسیدن زمان موعد بریخ از مشخصات گوشی های گلکسی نوت ۲۰ ، گلکسی Z فیلیپ و همچنین گلکسی فولد ۲ فاش شده است. با اطلاعات بدست آمده از این محصولات بازار گوشی هوشمند بی تاپ این رونمایی خواهد بود.

از آنجایی که تمام این مدل ها به عنوان پرچمدار گوشی های سامسونگ به شمار می آیند پیش بینی می شود که قیمت بالایی داشته باشند. البته که شرایط فعلی کشور ما حتی قیمت گوشی های میانرده را نیز تحت تاثیر قرار داده است، مدل های پرچمدار که جای خود دارند.

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا

یکی از افشاگران نام آشنا در صفحه توییتر خود پیش بینی کرده است که قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ از ۹۹۹ دلار آغاز خواهد شد، این در حالی است که پیش از این افشاگری، گمان می رفت قیمت زیر برند های نوت ۲۰ از ۱۲۴۹ تا ۱۴۹۹ دلار باشد. اما مدل جدید تر یعنی نوت ۲۰ اولترا قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار خواهد داشت.

نوت 20 اولترا

دیگر مشخصات نوت ۲۰ اولترا

قبلا در قسمت بلاگ سایت خرید گوشی هوشمند دیجی دو به مشخصات لو رفته از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره کرده بودیم، اما در افشاگری اخیر متوجه شده ایم که سامسونگ قصد دارد نمایشگر خانواده گلکسی نوت ۲۰ را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از نوع AMOLED مجهز کند. علاوه بر این پردازنده این زیر برند هیجان انگیز با توجه به منطقه عرضه شده از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و یا اکسینوس ۹۹۲ برخوردار خواهد بود. ناگفته نماند که رابط کاربری این گوشی ها One UI 2.5 در نظر گرفته شده است.

حافظه خانواده گلکسی نوت ۲۰

از دیگر ویژگی های هیجان انگیزی که افشاگر توییتر به آن اشاره کرده است حافظه قرار داده شده برای این خانواده بوده است. حافظه این دستگاه  از حداکثر رم ۱۶ گیگاباتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد.

بر اساس گفته های این افشاگر گوشی های سری نوت ۲۰ از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک بهره مند است که زیر صفحه نمایشگر تعبیه شده. سامسونگ برای اینکه بتواند زیر برند نوت خود را همسو با زیر برند S عرضه کند نیاز داردکه قابلیت های ویژه ای را در سری نوت ایجاد کند. بنابراین یکی از مهمترین نقاط قابل اتکا در این گوشی ها تقویت قلم لمسی آن ها خواهد بود. لذا دور از ذهن نیست که در مدل های یاد شده این قابلیت پیشرفت کرده باشد. به لحاظ دوربین نیز احتمالا مدل های سری نوت از تکنولوزی دوربین های سه گانه و یا چهارگانه بهره مند خواهند بود. با توجه به عکس های منتشر شده از نوت ۲۰ اولترا دکمه های پاور و تنظیم صدا بار دیگر به سری نوت بازگشته اند. اما هنوز مشخص نیست که این عکس ها متعلق به نوت ۲۰ اولترا باشند یا خیر!

باتری قدرتمند برای پرچمداران گلگسی سامسونگ نوت

سامسونگ برای اینکه پرچمداران خود را با قدرت بیشتری وارد بازار جهانی کند از باتری های قدرتمند با قابلیت شارز سریع ۴۵ واتی استفاده خواهد کرد. بنابراین با توجه به این مشخصات سری نوت ۲۰ سامسونگ از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار است که یک گوشی هوشمند را به دستگاهی پرقدرت بدل می کند.

عکس های منتشر شده از گوشی های سامسونگ توسط این کمپانی منتشر شده است که خبر از کیفیت در رنگ و همچنین پیکره گوشی می دهند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم رونمایی از این محصولات نیز به شکل آنلاین برگذار خواهد شد که گمان می رود دیگر محصولات این کمپانی نظیر تبلت  S7نیز در همین مراسم معرفی شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار