نمایشگر پاپ آپ سامسونگ؛ پتنت جدید این کمپانی

47895f69d238adccbab762901c5acc28
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اخبار منتشر شده از کمپانی سامسونگ برخی کاربران دریافته اند که سامسونگ در تلاش است اسمارتفونی با نمایشگر پاپ آپ عرضه کند که تقویت صدا را به دنبال خواهد داشت.

تا پیش از این شاهد به کارگیری دوربین های سلفی پاپ آپ در گوشی های هوشمند بودیم . این تکنولوژی باعث می شد که دوربین سلفی از روی نمایشگر حذف شده و در شیاری در قسمت لبه بالایی گوشی تعبیه شود. از این جهت کاربران برای استفاده از دوربین سلفی کافی بود به خارج شدن دوربین از شیار اقدام کنند. این امکان موجب می شد نمایشگر گوشی وسیع تر و یک دست شود. این تلکنولوژی اکنون در بسیاری از گوشی های هوشمند دیده می شود که گوشی های هوآوی سردمدار استفاده از آن است.

تصاویر منتشر شده از سایت LetsGoDigital در واقع تصاویر نزدیک به طراحی گوشی را ارائه می دهد، از این جهت نمی توان به صحت طراحی اذعان کرد.

نمایشگر پاپ آپ سامسونگ؛ پتنت جدید این کمپانی

جدیدترین نمایشگر حال حاضر

این تصاویر نشان می دهد که پنل نمایشگر این اسمارتفون قابلیت حرکت دارد. به این شکل که قسمت بالای نمایشگر به اندازه کمی از جای خود جدا شده و با لا تر می رود. در قسمت کناری نمایشگر بلند شده بلندگو هایی به چشم می خورد که صحت ادعای افزایش کیفیت صدا در این طراحی را تایید می کند. بنابراین می توان ادعا کرد که سامسونگ برای افزایش قدرت صدا به این طراحی دست زده است. شاید نقطه قوت بعدی اسمارتفون ها از این لحظه بالابردن کیفیت صدا باشد. این عامل در چد سال گذشته در گوشی های بسیاری مورد توجه قرار گرفته بود.
با این حال بد نیست بدانید که این امکان می تواند موجب کاهش مقاومت نمایشگر شود، ضمن اینکه این اسمارتفون را در برابر آب و گرد و غبار آسیب پذیر خواهد کرد. با توجه به اینکه سامسونگ در مدل های تاشوی خود از نمایشگر های بسیار ظریف UTG یا پلمیری بهره برده احتمالا این اسمارتفون را نیز با یک از دو جنس نمایشگر اشاره شده عرضه خواهد کرد، لذا نمی توان انتظار مقاومت بالا از آن داشت.

نمایشگر پاپ آپ سامسونگ؛ پتنت جدید این کمپانی

با تمام این تفاسیر تاریخ حوزه فناوری گوشی های هوشمند نشان داده که هر ایده ای به واقعیت نمی پیوندد. شاید پیش از این، کمپانی های بی شماری برای تولید ایده های عجیب دست به کار شده اند، اما نیم بیشتر از آن ها به حقیقت نپیوسته است. با این حساب نمی توان این ادعا را در مورد سامسونگ به کار برد، چراکه این کمپانی در حال حاضر در پی برتری جویی در این حوزه است و چه بسا که به این ایده جامع عمل بپوشاند. در حال حاضر تنها اخباری که از این موضوع بدست رسیده به همین میزان بوده است و باید دید در روزهای آینده سامسونگ درباره این موضوع صحبتی خواهد کرد یا خیر!

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار