لیستی از چند گوشی قدرتمند ۲۰۱۹

d6fa0ebcb90452a6756367d24ff4d289
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه رقابت بسیار گسترده‌ای در بین سازندگان گوشی موبایل در سرتاسر جهان شکل گرفته و هرکدام از آنها سعی بر تولید انواع گوشی قدرتمند و با کیفیت دارند. البته همین موضوع باعث ایجاد سردرگمی بسیاری در بین مشتریان می‌شود، زیرا در این بازار پرتنوع، انتخاب سخت‌تر می‌شود. در ادامه لیستی از چند گوشی قدرتمن سال ۲۰۱۹ را برای شما آورده‌ایم. اگر به دنبال یک اسمارت فون قوی با امکانات خوب هستید این مطلب را از دست ندهید.

گوشی قدرتمند گلکسی S10 پلاس

آخرین پرچمدار سری S سامسونگ در سال ۲۰۱۹ تحسین همگان را برانگیخت! ترکیبی از طراحی بسیار مدرن و شیک، پردازنده‌ی قدرتمند، دوربین توانا و همه کاره، باتری بزرگ و سیستم عامل قوی گلکسی S10 پلاس را به خواستنی ترین اسمارت فون ۲۰۱۹ تبدیل می‌کنند. البته شاید این دستگاه بهترین گوشی قدرتمند تاریخ نباشد، اما با ۸ گیگابایت  RAM و چیپست قدرتمند Snapdragon 855 (یا Exynos 9820)، توانایی بسیار بالایی در اجرای هرگونه برنامه و گیمی را دارد. در واقع S10 پلاس از پس هر کاری برمی آید و یک اسمارت فون همه کاره است!

در لیست قدرتمندترین گوشی ۲۰۱۹ از نگاه بنچمارک‌های مختلف، نام گلکسی S10+ همیشه در بین ۱۰ گوشی اول دیده می‌شود. در لیست antutu (آپدیت ماه ژوئن)، S10 پلاس با کسب نمره‌ی ۳۳۲۵۲۶ در رده‌ی هشتم ایستاده است. همچنین در تست پردازنده‌ی geekbench، این گوشی به ترتیب نمرات ۴۲۷۰ و ۱۰۵۸۴ را در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای کسب کرده. در واقع همه منابع تایید می‌کنند که گلکسی S10+ یکی از بهترین اسمارت فون‌های ۲۰۱۹ است.

گوشی قدرتمند s10+

گوشی قدرتمند s10+

HUAWEI P30 PRO

نمی‌شود لیستی از چند گوشی قدرتمند ۲۰۱۹ تهیه کرد و اسمی از هوآی P30 پرو نبرد. این دستگاه بیشتر به خاطر سیستم دوربین فوق‌العاده قدرتمند و مخصوصا دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵x شناخته می‌شود، اما باید بدانید که P30 PRO قطعا یک گوشی هوشمند همه کاره است. از طراحی زیبای این گوشی که بگذریم، به چیپست قدرتمند HiSilicon Kirin 980 می‌رسیم که با حداکثر کلاک ۲.۶ گیگاهرتز می‌تواند از پس هر نوع پردازشی برآید. این چیپست در کنار پردازنده گرافیکی Mali G76 MP10 گوشی P30 پرو را قادر می‌سازد تمامی بازی‌های موجود در گوگل پلی را به سادگی اجرا کند. علاوه بر این، P30 پرو سیستم صوتی بسیار قدرتمندی هم دارد و با نمایشگر اولد عرضه می‌شود که یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

گوشی p30 pro

گوشی p30 pro

گوشی قدرتمند Oneplus 7 pro

با کسب نمره‌ی ۳۷۱۶۱۰ از antutu، وان‌پلاس ۷ پرو در بین چند گوشی قدرتمند ۲۰۱۹، جایگاه خوبی دارد. اول ازهمه، طراحی OnePlus 7 Pro بسیار زیبا است. نمایشگر AMOLED بسیار باکیفیت این گوشی تمامی سطح جلوی دستگاه را پوشانده و خبری از شکاف دوربین جلو در آن نیست. در عوض، وانپلاس از یک مکانیزم فیزیکی استفاده کرده که در هنگام نیاز دوربین سلفی را از دل گوشی خارج می‌کند. OnePlus 7 Pro به سیستم دوربین سه گانه‌ی بسیار قدرتمندی در پشت مجهز شده که در صدر آنها یک سنسور نیم اینچی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل دیده می‌شود.

اما آنچه که این گوشی را در صدر لیست قدرتمندترین‌های ۲۰۱۹ (حداقل از نگاه antutu) قرار می‌دهد چیز دیگری است. چیپست Snapdragon 855 به همراه ۸ گیگ حافظه RAM و سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری زیبای OxygenOS گوشی Oneplus 7 پرو را به یک گوشی قدرتمند عالی تبدیل می‌کنند. البته بهتر است بدانید علاوه بر آنتوتو، در بنچمارک Geekbench 4 هم وانپلاس ۷ پرو با کسب نمره‌های ۳۴۱۸ و ۱۰۶۹۹ از تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای در بین قدرتمندترین اسمارت فون‌های تاریخ دسته‌بندی شده است.

 

گوشی قدرتمند oneplus 7 pro

گوشی قدرتمند oneplus 7 pro

Asus ROG Phone II

یک کنسول بازی جیبی! Asus ROG Phone II قطعا از فانتزی‌ترین و بی‌نظیرترین گوشی‌های هوشمندی است که تاکنون ساخته شده. قدرت این گوشی بی حدومرز است. در واقع از چیپست Snapdragon 855 پلاس که مدل بهبودیافته‌ای برای Snapdragon 855 می‌باشد در قلب ROG Phone II استفاده شده است. این چیپست ۸ هسته‌ای جدید دارای یک هسته‌ی فوق العاده قدرتمند ۲.۹۶ گیگاهرتزی است که تاکنون در هیچ چیپست موبایل دیگری ندیده بودیم. به همراه آن هم ۱۲ گیگ حافظه RAM در Asus ROG Phone II دیده می‌شود که قطعا بیش از نیاز هر کاربری می‌باشد. این گوشی در تست چندهسته‌ای GeekBench 4.1 نمره‌ی ۱۱۱۰۳ را کسب نموده که بالاتر از تمامی اندرویدی‌های دنیا است و می‌شود آن را یک گوشی قدرتمند و قوی دانست.

Rog phone 2

Rog phone 2

Xiaomi Black Shark 2

در انتهای لیست چند گوشی قدرتمند ۲۰۱۹ حیف بود نامی از این غول چینی نبریم. شیائومی Black Shark 2 هم مثل Asus ROG Phone II یک اسمارت فون مخصوص بازی است. البته وقتی می‌گوییم مخصوص بازی بدین معنی نیست که Black Shark 2 یا ROG Phone II فقط برای بازی کردن هستند؛ بلکه این دو دستگاه از نظر ظاهری، تجهیزات و مشخصات سخت افزاری برای گیمرها بهینه‌سازی شده‌اند، اما در قسمت‌های دیگر مثل دوربین هم بسیار خوب عمل می‌کنند.

Black Shark 2 همچنین نمایشگر بسیار باکیفیت و پرنوری دارد که سرعت عمل فوق العاده بالایی در تشخیص لمس انگشتان شما خواهد داشت. همانند اکثر پرچمداران اندرویدی ۲۰۱۹، در Black Shark 2 هم از چیپست Snapdragon 855 استفاده شده است. در قسمت دوربین هم علاوه بر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین تله فوتو با زوم ۲x دیده می‌شود. پس همان‌طور که می‌بینید از یک اسمارت فون مخصوص بازی می‌شود برای مقاصد دیگر هم استفاده کرد.

black shark 2

black shark 2

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی چند گوشی قدرتمند سال ۲۰۱۹ پرداختیم. این گوشی‌ها از نظر قدرت پردازنده بررسی شده و در این لیست جای گرفته‌اند. هرکدام از مدل‌هایی که دیدید، امکانات مختلف و متفاوتی دارند که باید بسته به نیاز و توقعی که از گوشی دارید دست به انتخاب آنها بزنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار