قیمت باندل ماینکرفت ایکس باکس وان اس کاهش یافت

186f6dddd6c53eb5aa44b4a492518914
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با تخفیف های بزرگ خود نظر طرفداران محصولاتش را افزایش دهد. در این میان تصمیم گرفت تا قیمت باندل بازی ماینکرفت ایکس باکس وان اس را کاهش دهد.

البته باندل‌های دیگری نیز توسط این کمپانی کوپرتینویی با کاهش قیمت رو به رو شدند و یکی از آنها نیز همین محصول است. قیمت اصلی باندل Minecraft Creators ایکس باکس وان اس بیش از ۲۹۹ دلار است و با این کاهش به ۱۹۹ دلار رسید.

از محتواهای این باندل باید به نسخه ۱ ترابایتی کنسول ایکس باکس وان اس، کپی از بازی Minecraft Creators، کنترلر ایکس باکس ، حساب ۱۴ روزه Xbox Live Gold و برخی دیگر اشاره داشت. بدون شک طرفداران بازی ماینکرفت با چنین باندلی می‌توانند به بازی لذت بخش خود با قیمت بسیار پایین دست پیدا کنند.

مایکروسافت این باندل را در سال گذشته معرفی کرد و حال نیز با قیمت کم قابل تهیه است. کنسول ایکس باکس وان اس در مقایسه با ایکس باکس وان نه تنها ابعاد کوچک‌تری دارد، بلکه ۷ درصد عملکرد بهتری در اجرا بازی خواهد داشت.

این کنسول بازی  در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد و مایکروسافت آن را به عنوان یک کنسول ارتقایافته و میان نسلی معرفی کرد. انتظار نمی‌رفت این شرکت محصولی را به عنوان یک کنسول میان نسلی روانه بازار کند. یکی از قابلیت‌های بارز ایکس باکس وان اس، اجرا محتواهای ویدئویی از جمله برنامه‌ها و فیلم‌ها با وضوح ۴K HDR است، البته این نکته قابل ذکر است که قابلیت اجرا بازی با کیفیت موردبحث وجود ندارد و تنها ایکس باکس وان ایکس توانایی اجرا بازی‌های ایکس باکس وان با وضوح ۴K را داراست.

با این حساب می توان انتظار داشت شرکت مایکروسافت قیمت دیگر باندل های خود را نیز کاهش دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار