معرفی نوکیا ایکس در ۲۷ آوریل

b60bc9e7420731e8e433a89ec57fc6b8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

معرفی نوکیا ایکس در ۲۷ آوریل

HMD Global در بازارهای آسیایی حضور پررنگی داشته و چین را یکی از بازارهای بزرگ اسمارتفون خود می داند. این شرکت همکار نوکیا از سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتند با همکاری یکدیگر به تولید و عرضه گوشی هوشمند اندرویدی بپردازند.

تاکنون اسمارتفون های مختلفی از نوکیا و HMD Global مشاهده شد که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند و با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی اسمارتفون جدیدی توسط HMD Global باشیم که به عنوان نوکیا ایکس شناخته می شود.

ظاهرا براساس یک تبلیغات دیجیتالی آشکاری، نوکیا می خواهد طی رویداد ۲۷ آوریل خود این گوشی هوشمند کاربردی را معرفی کند. وبلاگ چینی ITHome بیان داشته این اسمارتفون ۲۷ آوریل معرفی می شود. لوگو X را می توان در تصویر مشاهده کرد و این نشان می دهد باید شاهد معرفی محصولی با نام نوکیا ایکس باشیم. تاکنون شرکت های مختلفی از جمله اپل گوشی هوشمندی با نام ایکس را روانه بازار کردند. گذشته از آن اسمارتفون های این برند همیشه خاص هستند و با ویژگی های بزرگی همراه می باشند.

به نظر می رسد نوکیا و HMD در تلاش هستند تا با معرفی محصول موردبحث رقبا را به چالشی سخت دعوت کنند. هیچ تاریخ عرضه دقیقی در کار نیست و در تصویر طراحی چشمگیر نوکیا ایکس را می توان مشاهده کرد.

گزارش ها می گویند برخلاف تصورات نوکیا ایکس پرچمدار نیست و یک میان رده است. عجیب به نظر می رسد که چرا نوکیا و HMD این نام را برای یک میان رده در نظر گرفتند و این انتظار وجود نداشت. از مشخصات مدل باید به حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده سری اسنپدراگون ۷۰۰ یا ۶۰۰ میان رده، صفحه نمایش FullView و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار