نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو را در شب ببینید

fa0b57cc69aac644ad29f8e1eccdb5b7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنر ۹ ایکس پرو قرار است به همراه یک نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه عرضه شود، این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی خود می‌باشد،‌ که یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی به شمار می‌رود. در ادامه‌ی دیجی دو به تصاویر ثبت شده توسط دوربین این دستگاه در شب خواهیم پرداخت.

تصاویر ثبت شده توسط آنر ۹ ایکس پرو

سری ایکس هواوی به تازگی میزبان چندین دستگاه با نام های آنر ۲۰ ایکس، آنر ۳۰ ایکس، آنر ۴۰ ایکس، آنر ۵۰ ایکس و آنر ۹ ایکس خواهد بود که به زودی رونمایی می‌شوند. آنر ۹ ایکس در دو نسخه‌ی پایه و پرو عرضه خواهد شد که از قابلیت های قابل توجهی بهره خواهد برد.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی ازمهم ترین قابلیت های آنر ۹ ایکس پرو دوربین آن به شمار می‌رود، با این حال دوربین آنر ۹ ایکس پرو به اندازه‌ی دوربین چهارگانه‌ی آنر ۲۰ پرو قدرتمند نخواهد بود. اما همچنان دوربین سه گانه‌ی این دستگاه کیفیت بالایی دارد و برای عکاسی در شب به خوبی طراحی شده است.

تیزرهای تبلیغاتی هواوی خبر از توانایی بالای دوربین این دستگاه دارند و شما می‌توانید عکس های ثبت شده توسط این دستگاه (در شب) را در زیر مشاهده کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:25%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

دوربین آنر ۹ ایکس پرو از یک حالت Night Mode بهره می‌برد که برای عکاسی از یک ناحیه ابتدا چندین فریم از آن را ثبت می‌کند و در نهایت با ترکیب کردن بهترین بخش های آن ها یک تصویر با کیفیت و عالی را ثبت می‌کند. از مهم ترین مزیت های این روش می‌توان به کاهش نویز، افزایش میزان روشنایی و بهبود جزئیات اشاره کرد که در حالت عادی به چشم نمی‌خورند.

براساس گزارش های قبلی آنر ۹ ایکس از یک دوربین دوگانه و آنر ۹ ایکس پرو از یک دوربین سه گانه بهره می‌برند،‌ که در هر دوی آن ها یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار