فروش بازی Horizon Zero Dawn از ۱۰ میلیون گذشت

750e8a0221f82dafda4377c49692e556
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش بازی Horizon Zero Dawn از ۱۰ میلیون گذشت

شرکت سونی و استودیو گوریلاگیمز بازی اکشن نقش آفرینی  Horizon Zero Dawn را در فوریه سال ۲۰۱۷ منتشر کنند. عنوانی که انحصاری پلی استیشن ۴ است و برای پلتفرم دیگری دردسترس قرار نگرفت.

به تازگی Guerrilla Games و یکی از اعضای استودیو آن Hermen Hulst، در پلی استیشن بلاگ اعلام کرده که میزان فروش  Horizon Zero Dawn از ۱۰ میلیون نسخه گذشت.

استودیو گوریلاگیمز دومین سالگرد انتشار بازی Horizon Zero Dawn را جشن می گیرد و به همین مناسب آمار فروش آن نیز اعلام شد. تاریخ عرضه این عنوان ۲۸ فوریه سال ۲۰۱۷ بود و با گذشت دو سال از انتشار آن، امروز  Guerrilla Games به همین مناسبت جشنی گرفته است.

در سوی دیگر تعدادی لباس با طرح بازی Horizon Zero Dawn دردسترس بازیکنان عنوان آنلاین بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds قرار گرفته تا تجربه جذاب تری داشته باشند.

شخصیت اصلی بازی دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به‌شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد. بازی محیطی جهان باز را برای کاوش در اختیار الوی می‌گذارد در حالی که او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار