جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی ۲۰۲۲ که باید حتما امتحان کنید

جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی ۲۰۲۲
زمان مطالعه: 10 دقیقه

جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی ۲۰۲۲ که باید حتما امتحان کنید ، بازی های موبایلی روزبه‌روز گسترده‌تر شده و محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌کنند. در گذشته‌ای نه‌چندان دور، گوشی‌های موبایل مانند امروز قدرتمند نبودند اما رقابت سازندگان آنها منجر به رشد روزافزون و جهش‌های تکنیکی بزرگ شد. تا جایی که ما امروزه با موبایلی که در دست داریم می‌توانیم بازی‌هایی که روزی فقط روی رایانه‌های شخصی جواب می‌دادند را تجربه کنیم. اگر آماده کشف مسیر جذاب بهترین بازی های اندرویدی هستید، در ادامه این نوشته، ما را دنبال کنید. مطمئن باشید توان مقاومت در برابر پیشنهادهای جذابی که برایتان داریم را نخواهید داشت.

Among Us بهترین بازی اندروید وسط کرونا

درست است که Among US سال ۲۰۱۸ عرضه شد، اما چیزی که محبوبیت و درصد دانلودش را بالا برد، همه‌گیری جهانی کرونا است. بله درست در زمانی که همه مجبور بودند به‌تنهایی در اتاق و خانه‌های خود قرنطینه شوند،  Among US مثل یک قهرمان خود را نشان داد و با بازتولید روابط اجتماعی به شکلی متفاوت و خلاقانه، جای خالی ارتباط فیزیکی را برای آدم‌ها پر کرد.

این عنوان یک بازی رایگان آنلاین است که در فضا می‌گذرد. هر راند که شروع شد، فضانوردان بی‌گناه مشغول به کاری که دارند می‌شوند. اما در بین آنها یک نفوذی است که در سکوت، یکی‌یکی باقی فضانوردان را می‌کشد اما دیده نمی‌شود. کار شما این است که بعد کشف هر قتل دور هم جمع شوید و تصمیم بگیرید که چه کسی به‌عنوان نفوذی باید از سفینه بیرون انداخته شود. اگر هم به‌عنوان نفوذی انتخاب شده بودید، باید تلاش کنید مثل باقی افراد به نظر برسید و کم‌کم آنها را بکشید به شکلی که کس دیگری بهتان شک نکند. این بازی را در کافه‌بازار با این لینک دانلود کنید و از ماجراجویی در فضا لذت ببرید.

بهترین بازی آنلاین اندرویدی

بهترین بازی آنلاین اندرویدی

PUBG Mobile، تجربه رقابت با دوستان

بازی PUBG یکی از بهترین بازی های اندرویدی است که ابتدا در مارس ۲۰۱۷ به‌عنوان یک بازی مخصوص رایانه‌های شخصی معرفی شد. بعد در مدت‌زمان کوتاهی، به‌سرعت در بین گیمرهای سراسر جهان به محبوبیت رسید. اوایل این بازی فقط روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شد اما به دلیل استقبال زیادی که از آن شد، سرانجام در سال ۲۰۱۸، معرفی نسخه موبایلی آن، هیجان زیادی به دنیای گیم وارد کرد. در حال حاضر این عنوان یکی از پر بازیکن‌ترین و محبوب‌ترین بازی های موبایلی است.

بازی به این شکل شروع می‌شود که شما و دیگر بازیکنان به طور تصادفی توسط یک هواپیما در هوا رها می‌شوید و باید به کمک چتر نجات، به‌جای مشخصی از نقشه بروید.

در ابتدای بازی هیچ اسلحه یا ابزاری ندارید که بتوانید با آن مبارزه کنید، اما باید به هر طریقی که شده، حتی غارت کردن، سلاحی برای خودتان جور کنید. بعد به کمک آنها با دیگر بازیکنان مبارزه کنید و آنها را یکی‌یکی شکست دهید. در نهایت، پیروز میدان، آخرین جنگنده‌ای است که زنده مانده باشد.

می‌توانید این بازی را به‌تنهایی هم انجام دهید اما اوج شور و هیجان آن زمانی است که در کنار دوستان یا اعضای خانواده، یا حتی، بهتر از همه، دشمنانتان آن را بازی کنید. چه چیزی بهتر از اینکه یک‌بار حسابی از خجالت کسانی که اذیتتان می‌کنند دربیایید؟ حتی به شکل آنلاین و داخل یک بازی مبارزه‌ای، PUBG ؟ شاید به همین خاطر باشد که موفقیت آن روز به روز در حال افزایش است و تعداد دانلودهایش ثانیه یه ثانیه بالاتر می‌رود، امتحانش کنید.

بازی اندرویدی PUBG

بازی اندرویدی PUBG

Call of Duty Mobile بهترین بازی تیراندازی اندروید

اگر باز هم دنبال یک بازی بکش‌بکش و آرام‌کننده اعصاب هستید، Call of Duty حتما نظرتان را جلب می‌کند. این بازی هم مثل PUBG در ابتدا در سال ۲۰۰۳ برای رایانه‌های شخصی معرفی شد. به قدری هم محبوب بود که حتی در ایران تقریبا هرکسی کامپیوتر داشت، Call of Duty هم بازی می‌کرد.

حتی تا به همین امروز، ذره‌ای از محبوبیت این بازی کم نشده است که هیچ، بلکه تبدیل شده به یکی از بهترین بازی های اندرویدی که در سال ۲۰۲۲ می‌توانید پیدا کنید. نسخه موبایلی بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و گردوخاک زیادی در دنیای گیم به پا کرد. البته انجام این بازی روی موبایل سخت‌تر از کامپیوتر بود، به همین دلیل هم کاربران، تکنیکی به نام پنجه یا Claw را برای آن درست کردند.

بگذارید این تکنیک را برای کسانی که نمی‌دانند توضیح بدهیم. پنجه روشی است که اجرای بازی‌های سبک تیراندازی را در گوشی‌های موبایل راحت‌تر می‌کند. معمولا بیشتر کاربران برای اجرای این بازی‌ها از انگشتان شست دودست خود استفاده می‌کنند. درحالی‌که گیمرهای حرفه‌ای به کمک روش پنجه، با ۴ انگشت همان کار را می‌‌کنند. یعنی ۴ انگشت از هر دودست راست و چپ خود را مورداستفاده قرار می‌دهند.

روش پنجه

روش پنجه

این بازی آنلاین را هم می‌توانید به‌تنهایی یا همراه دوستان و دشمنان بازی کنید. تفاوت در این است که در Call Of Duty اسلحه‌های مختلفی دارید و می‌توانید با گذر از مراحل بیشتر، به سلاح‌های پیشرفته‌تر هم برسید. همچنین می‌توانید در حالت Battle Royale بازی کنید که جنگی است بین ۱۰۰ بازیکن و آخرین نفری که زنده باقی‌مانده باشد، برنده است. چه هیجانی بیشتر از این می‌تواند در یک روز کاری سنگین شما را از کسالت نجات دهد یا جمع‌های دوستانه‌تان را به دادوهوار و غریو شادی بیندازد؟ معطل نکنید، همین حالا Call Of Duty را دانلود کنید تا در اولین فرصتی که دشمن آرامش و مخرب اعصابتان را دیدید، او را به بازی دعوت کرده و در دنیای آزاد و جذاب COD با تفنگ‌های سنگینتان، حسابش را برسید.

بهترین بازی اندروید

بهترین بازی اندروید

Aspalt 9 هیجان با سرعت بالا

حالا که هنوز در وادی هیجان زیاد و تخلیه انرژی هستیم، Asphalt را هم معرفی کنیم که از دستش ندهید. البته هیجان این بازی از جنس Call of Duty نیست اما به شیوه خودش هیجان بالایی دارد. قبل از هر چیز باید بدانید گرافیک این بازی به مقادیر زیادی عالی است و به همین دلیل بهتر است با گوشی‌های مخصوص گیم مثل ZTE Nubia Red Magic 7 آن را اجرا کنید. البته گوشی‌های قوی و رده‌بالای دیگری مثل سری iPhone 13 و Galaxy S22 هم جواب می‌دهند.

از نسخه اصلی اولیه تا نسخه ۹ که الان در دسترس است، Asphalt یکی از بهترین بازی های اندرویدی تعقیبی و سبک ماشین بوده است. همان‌طور که گفتیم گرافیک بازی به حدی خوب است که حس می‌کنید تمام صحنه‌ها واقعی هستند و جای بازی، در دنیای واقعی هستید. از همان نسخه اول تا ۹ که الان هست، از مقدار آدرنالینی که این بازی در در بدنتان ترشح می‌کند، ذره‌ای کم نشده. در این بازی جدید، گرافیک مانند نسخه‌های قبلی عالی است اما ماشین‌های جدید و جذابی هم اضافه شده‌اند.

ماشین‌های بسیار قوی و قدری مثل فراری، لامبورگینی، پورشه و بسیاری دیگر که سبب می‌شوند اختیار خودتان را از دست داده و در مقابل دانلود آسفالت ۹ مقاومتی نداشته باشید. این بازی بین گیمرها بسیار محبوب است؛ چون رویای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. اینطور نیست که همه ما بتوانیم در دنیای واقعی پشت فرمان پورشه و لامبورگینی بنشینیم اما چه کسی جلوی ما را گرفته که هیجان سرعت و عملکرد آنها را با آسفالت ۹ تجربه نکنیم؟ هزینه تجربه این هیجان در بهترین حالت، فقط قیمت یک گوشی مناسب گیمینگ است. بعد برای در دست گرفتن فرمان همه این ماشین‌های فوق‌العاده فقط باید روی این لینک کلیک کنید و آسفالت ۹ را روی گوشی خودتان نصب کنید.

Asphalt

Asphalt

Genshin Impact بازی بدون محدودیت در جهان باز

یک بازی فانتزی جهان باز (Open world) در سبک نقش‌آفرینی که آوازه‌اش مثل بمب در بین گیمرهای موبایلی ترکیده و بسیار پرطرف‌دار است. به حدی که نمی‌شود از یک گیمر بخواهید چند بازی جذاب بهتان معرفی کند و اسم Genshin Impact را از دهانش نشنوید. اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و از همان موقع موجبات تعجب و شگفتی اهل گیم را فراهم کرد، به شدتی که بسیاری اعتقاد دارند جزو بهترین بازی های نقش‌آفرینی موبایلی است.

بهتر است هشدار بدهیم که بعد از دانلود و نصب Genshin Impact با صحنه‌هایی به غایت جذاب مواجه خواهید شد که احتمال دارد انگشت به دهان بمانید یا چانه‌تان به زمین برسد. چون گرافیک این بازی فوق‌العاده است. البته نه آن نوع گرافیکی که در برخی بازی‌ها می‌بینید و تلاشی است برای نزدیک‌تر کردن شکل اجزا به دنیای واقعی. فضا و گرافیک این بازی کاملا متفاوت است و بیشتر، تعادل و ترکیب رنگ‌ها، چینش جزئیات و محیط جذاب و متفاوت بازی است که شما را به درون خود میکشد.

به همین دلیل هم نه فقط به دلیل گرافیک جذاب، بلکه به‌خاطر تجربه گیم پلی منحصربه‌فرد و جالب، نباید ماجراجویی بهترین بازی اندروید در سبک نقش‌آفرینی را از دست بدهید. یک جهان باز که در آن تعامل زیادی بین بازیکنان وجود دارد، می‌توانید در آن صعود را تجربه کنید، سر بخورید یا حتی شنا کنید و به این واسطه نقشه جهان باز وسیع Teyvat را کشف می‌کنید. نکته مهم‌تر اینکه اگر طرف‌دار انیمه هستید، هرگز نباید این بازی را از دست بدهید.

داستان آن درباره مسافری است که همراه دوقلوی خود به دنیاهای مختلفی سفرکرده اما آنها در طیوات از هم جدا شده‌اند. حالا مسافر ما در همین دنیا به دنبال دوقلوی خود می‌گردد.

Genshin impact

Genshin impact

Pokemon Go بهترین بازی واقعی اما مجازی

Pokemon Go بازی‌ای که هیاهوی بسیار زیادی در دنیای گیم به راه انداخت، اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و به‌سرعت به محبوبیت بسیار زیادی رسید. تا جایی که به یکی از بهترین بازی های اندرویدی تمام دوران تبدیل شد.

آوازه این بازی مثل یک بیماری ویروسی، کشور به کشور رفت تا همه دنیا را درنوردید. به‌قدری شناخته‌شده و محبوب است که جنجال‌های بسیاری در همه جای دنیا به پا کرده و تقریبا بیشتر آدم‌های دنیا نام آن را شنیده‌اند. در وصف جذابیت بازی همین بس که تا مدت‌ها می‌توانستید در اخبار، رادیو، یوتیوب، تلویزیون و… نامش را بشنوید.

یکی از دلایل این حجم از علاقه، این است که بازی بر اساس انیمه بسیار معروفی به همین اسم ساخته شده. در واقع طرف‌داران این انیمه معروف، رویاها و خاطرات بچگی خود را در این بازی یافته‌اند. اگر شما هم این انیمه را به یاد دارید و دیده‌اید، پس می‌فهمید که چطور به یکی از بهترین بازی های جهانی تبدیل شده.

این بازی موبایلی به شکلی است که شما را مجبور می‌کند گوشی خود را در دست گرفته و در مکان‌های واقعی راه بروید و به دنبال Pokemon بگردید. بازی با واقعیت افزوده ساخته شده و ‌دنیای دومی را درون دنیای ما ایجاد می‌کند که فقط با استفاده از موبایل خود می‌توانید آن را ببینید.

برای ورود به این دنیای محبوب دوست‌داشتنی، Pokemon Go را دانلود کنید. بعد به عنوان بازیکن می‌توانید از بین سه تیم mystic، valor و instinct یکی را انتخاب کنید. سپس ماجراجویی‌تان در دنیای پوکمون‌ها شروع می‌شود. می‌توانید پوکمن‌های مختلف را پیدا کرده و بگیرید، با دیگر بازیکنان درگیر شوید یا…

بازی اندرویدی pokemon go

بازی اندرویدی pokemon go

Clash of Clans همه‌گیر و عجیب

محال است بیشتر از ۱۵ سال سن داشته باشید و زمانی که همه Clash of Clans بازی می‌کردند را به یاد نیاورید؛ حتی اگر خودتان جزئی از آنها نبودید. البته شرط می‌بندم حتما دوست یا یکی از اعضای خانواده، همکاران یا هم‌کلاسی‌هایتان را دیده‌اید که حتی در مهمانی و دورهمی‌ها دست از موبایلش نمی‌کشید و با هیجان این بازی را دنبال می‌کرد. اگر شما هم نمی‌توانستید درک کنید علت این علاقه وافر و توجه بیش از حد چیست، پس مثل هم هستیم.

به طور دقیق مشخص نیست اما از بین صدها بازی در این ژانر، Clash of Clans از همان روز اول عرضه خود رشد عجیبی را تجربه کرده و سر از گوشی کاربرانی در سراسر دنیا درآورد. سبک بازی به زبان ساده به این شکل است که در آن می‌توانید دهکده خود را بسازید، نیروهای مختلفی برای خود آموزش دهید، قبیله تشکیل دهید یا به نبرد سایر قبیله‌ها بروید.

کسی چه می‌داند، شاید ظاهر انسان‌های اولیه شخصیت‌های بازی و کارهای مشابهی که انجام می‌دهند، انسان‌ها را به یاد خاطرات کهن خود می‌اندازد. شاید هم رها شدن از دنیای واقعی پر از نابرابری‌ها و برگشت به زمانی که حتی پول معنای خاصی نداشت، می‌تواند تا حدی روان آدم را آرام کند. به‌هرحال اگر شما فهمیده‌اید که علت محبوبیت عجیب‌وغریب این بازی چیست برای ما هم بنویسید. البته مسیر همیشه برای شما باز است تا با دانلود Clash of Clans، خودتان دنیای آن را تجربه کرده و به جواب برسید.

Clash of clans

Clash of clans

Subway Surfer نوستالژی و دوست‌داشتنی برای همه

من این بازی را خیلی خوب به یاد دارم چون اولین باری که به‌عنوان یک نوجوان ۱۵-۱۶ ساله صاحب یک دستگاه هوشمند اندرویدی شدم، اولین عنوانی که روی تبلت خودم بازی کردم، همین Subway surfer دوست‌داشتنی بود. احتمالا من این خاطره را با بسیاری از شما شریک باشم. همین مورد در کنار گرافیک جذاب و روش ساده بازی، از دلایل محبوبیت زیاد Subway Surfer هستند. با اینکه تولید آن به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد اما هنوز مثل اول، رقم دانلود بالایی دارد.

مکانیک بازی ساده است، شما پسربچه شیطانی هستید که قانون را شکسته و با اسپری روی دیوارهای مترو چیزهایی می‌نویسد، در لحظه شروع، پلیسی شما را دیده و به دنبالتان می‌افتد. شما در پروسه فرار از دست او، از روی قطارهای مختلف می‌پرید، از زیر موانع می‌گذرید و می‌توانید در همین مسیر سکه جمع کنید. شما هم مثل من هوس کردید که بار دیگر خاطراتتان را با این بازی زنده کنید؟ من از این لینک Subway Surfer را دانلود کردم.

Subway surfers

Subway surfers

در جست‌وجوی بهترین بازی اندروید

تا به اینجا در تلاش برای یافتن بهترین بازی های اندرویدی موارد زیادی را بررسی کردیم. اما حقیقت این است که نمی‌شود تنها یک عنوان را به‌عنوان بهترین بهترین‌ها انتخاب و معرفی کرد. سلیقه‌ها متفاوت است، مخصوصا در دنیای بازی های موبایلی که عمق و گستره زیادی دارد.

با تمام اینها تلاش کردیم از سهل و سخت، طولانی و کوتاه، هیجانی و آرامش‌بخش، در این مقاله، بازی معرفی کنیم. حتی تلاش کردیم طرف‌داران انیمه، نوستالژی دوست‌ها و عاشقان جنگ و دعوا هم راضی باشند. به‌هرحال امیدواریم عناوین معرفی شده را امتحان کنید، حتی شده یک‌بار، مطمئنا پشیمان نخواهید شد. مخصوصا Call of Duty و Among Us. همچنین اگر فکر می‌کنید جای عنوان خاصی اینجا خالی است حتما در قسمت کامنت‌ها بگویید تا درباره‌اش بنویسیم.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار