نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry در تابستان امسال منتشر خواهد شد

d2707a55d3b872bf26bd5c7203a011d7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry در تابستان امسال منتشر خواهد شد

کمپانی ژاپنی Capcom، به‌تازگی در صفحه رسمی حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده که قرار است نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry در تابستان سال جاری میلادی منتشر شود.

یکی از سری بازی‌هایی که همیشه مورد توجه گیمرها به‌ویژه گیمرهای ژاپنی قرار گرفته، بازی Devil May Cry است؛ درواقع سبک منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز این بازی موجب شده تا اینچنین محبوب باشد و بتواند گیمرها زیادی را به سمت خودش جذب کند، چراکه سبک این بازی، Hack and slash است.

سبک Hack and slash، یکی از سبک‌های رزمی است؛ به‌گونه‌ای که گیمر در این نوع سبک از بازی‌های ویدئویی باید با دقت بالایی در برابر رقیب خود که سلاح به‌دست دارد مبارزه کند؛ از آنجایی که اکثر گیمرها این نوع سبک‌ از بازی‌های ویدئویی را می‌پسندند به بازی Devil May Cry که دارای چنین سبکی است بسیار علاقه‌مندند.

نسخه اول بازی Devil May Cry، در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی Capcom بر روی کنسول بازی پلی‌استیشن ۲ منتشرشد اما از آنجایی که نسخه اول این بازی توانست توجه همه گیمرها را به خودش جذب کند و به جذاب‌ترین بازی برای آن‌ها تبدیل شود، طی این سال‌ها نسخه‌های بعدی آن نیز منتشرشد.

خوشبختانه کمپانی Capcom باتوجه به میزان محبوبیتی که بازی Devil May Cry دارد، کاربران کنسول بازی نینتندو سوییچ را از تجربه این بازی بی‌بهره نگذاشته است، چراکه این کمپانی به‌تازگی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است در آینده نسخه نینتندو سوییچ بازی Devil May Cry نیز عرضه خواهد شد.

جالب است بدانید که در ۱۹ سال گذشته نسخه‌های متعددی از بازی Devil May Cry طراحی و توسعه پیدا کرده اما هیچ‌یک از این نسخه‌ها تاکنون برای کنسول بازی نینتندو سوییچ عرضه نشده است. از این‌رو، این اولین بار است که نسخه‌ای از بازی Devil May Cry برای کنسول بازی نینتندو سوییچ روانه بازار خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار