بازی PES 2020 معرفی شد

ea047499b6ddcaeaaa3963ca6d14f64a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد E3 2019 در سال جاری شاهد عرضه‌ی بازی های شگفت انگیزی بوده است. همین چند روز پیش بود که شاهد معرفی رسمی بازی قدرتمند FIFA 2020 بودیم، و حالا هنوز یک هفته نگذشته شرکت کونامی بازی PES 2020 را معرفی می‌کند.

حتما شما هم تا به حال از بازی PES لذت برده‌اید و ساعت ها را با آن سرگرم بود‌ه‌اید؟ اگر شما یکی از طرفداران سرسخت و قدیمی این بازی باشد حتما می‌دانید که مجموعه‌ی Pro Evolution Soccer یکی از بهترین و قدیمی ترین نسخه‌های موجود در بازی های ژانر ورزشی است که متعلق به شرکت کونامی بوده و این شرکت هر ساله نسخه‌ی جدیدی از آن را به همراه بهبود های قابل توجه به بازار عرضه می‌کند.

یکی از مهم ترین رقبای شرکت کونامی، شرکت الکترونیک آرتس می‌باشد که بازی FIFA را عرضه و پشتیبانی می‌کند. برهمگان پوشیده نیست که این شرکت طی سال های اخیر عملکرد خوبی داشته است و توانسته از رقیب سرسخت خودش کونامی پیشی بگیرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این شرکت کمتر از یک هفته‌ی پیش بازی FIFA 2020 را در رویداد E3 2019 رونمایی کرد و قرار است آن را در مهر ماه سال جاری عرضه کند.

پس از انتشار نسخه‌ی جدید FIFA توسط شرکت آرتس، ژاپنی ها بیکار ننشستند و نسخه‌ی جدیدی از PES  را در یک تریلر به طور رسمی معرفی کردند. البته کونامی این بازی را با نام eFootball PES 2020 معرفی کرده است که قرار است اوقات فراغت شما را دگرگون کند. یکی از تغییرات جذاب این سری می‌تواند تغییرات مربوط به بخش مستر لیگ ها باشد که شما از این بخش می‌تواند دیالوگ ها را تغییر دهید.

تغییرات جدید eFootball PES 2020

شما می‌توانید چهره‌ی خود را به همراه شخصی سازی های موجود به عنوان مربی تیم قرار دهید و یا مربی های بزرگی چون دیگومارادونا و یوهان کرایف را انتخاب کنید. یکی از قابلیت های جذابی که در این سری شاهد آن هستیم MatchDay نام دارد که بر اساس آن مسابقاتی به صورت هفتگی بین گیمرها برگزار می‌شود و دو برنده به فینال راه پیدا می‌کنند که از طریق لایو استریم قابل مشاهده خواهد بود. در نسخه‌ی جدید این بازی شاهد بهبود چشم گیری در عملکرد بازیکنان از جمله دریبل زنی، شوت زنی، کنترل توپ و دفاع هستیم. این بازی برای سه پلتفرم ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن ۴ و ویندوز منتشر خواهند شد که قیمت آن بین ۵۹ تا ۷۹ دلار خواهد بود .

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار