صدرنشینی بازی Days Gone در جدول فروش هفتگی بریتانیا ادامه دارد

03afcc8060861a53091f021c3603908c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صدرنشینی بازی Days Gone در جدول فروش هفتگی بریتانیا ادامه دارد

به‌تازگی فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته دوم اردیبهشت‌ماه در کشور بریتانیا منتشرشده است که نشان می‌دهد بازی Days Gone مانند هفته پیش همچنان به‌ عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته صدرنشین جدول است.

همانطور که می‌دانید وظیفه تحلیل و بررسی میزان فروش بازی‌های ویدئویی به صورت هفتگی در کل کشور بریتانیا برعهده تیم تحلیلگرChart Track است به‌گونه‌ای که در پایان هر هفته شاهد انتشار جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته در کشور بریتانیا از سوی تیم تحلیلگر Chart Track هستیم. این تیم تحلیلگر ساعاتی پیش جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته دوم اردیبهشت‌ماه را منتشر کرد که بر اساس این جدول، بازی Days Gone مانند هفته قبل همچنان صدرنشین این جدول است.

همانطور که اشاره کردیم بازی Days Gone برای بار دوم است که در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته کشور بریتانیا قرار دارد البته این مسئله در حالی است که این بازی نسبت به هفته گذشته با کاهش ۶۰ درصدی در فروش مواجه شده است اما به این دلیل که فروش این بازی از سایر بازی‌های موجود در این جدول همچنان بیشتر بوده موجب شده تا مانند هفته گذشته در همان جایگاه اول به عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته باقی بماند.

البته بازی Days Gone تنها بازی نیست که همچنان در جایگاه هفته گذشته خود باقی مانده است چراکه بازی Mortal Kombat 11 نیز مانند هفته گذشته که در جایگاه دوم قرار داشت، در این هفته نیز در جایگاه دوم قرار دارد. البته این بازی نیز مانند هفته گذشته با کاهش ۷۴ درصدی در فروش روبه‌رو بوده اما به این دلیل که میزان فروش آن از سایر بازی‌ها بیشتر و از بازی Days Gone کمتر بوده در جایگاه دوم قرار گرفته است.

می‌توانید فهرست کامل اسامی بازی‌های ویدئویی پرفروش در هفته دوم اردیبهشت‌ماه کشور بریتانیا را در زیر مشاهده کنید:

جایگاه کنونی جایگاه قبلی نام بازی شرکت ناشر
۱ اول Days Gone سونی
۲ دوم Mortal Kombat 11 برادران وارنر
۳ سوم FIFA 19 الکترونیک آرتز
۴ چهارم Red Dead Redemption 2 راک استار گیمز
۵ یازدهم Grand Theft Auto V راک استار گیمز
۶ ششم Mario Kart 8 Deluxe نینتندو
۷ نهم New Super Mario Bros. U Deluxe نینتندو
۸ پنجم Tom Clancy’s The Division 2 یوبی سافت
۹ هشتم Forza Horizon 4 مایکروسافت
۱۰ دوازدهم Anthem الکترونیک آرتز

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار