شیائومی بلک شارک ۲ پرو را معرفی می‌کند

9020e59302d18027fe0672f74b6dff2d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سری بلک شارک شیائومی یکی از بهترین سری های گیمینگ در میان گوشی های هوشمند است که تا به حال شاهد عرضه‌ی دو دستگاه با نام های بلک شارک ۱ و بلک شارک ۲ در آن بودیم. شیائومی در نظر دارد به زودی از سومین دستگاه این سری با نام بلک شارک ۲ پرو رونمایی کند که در ادامه‌ی دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

حتما از جدیدترین تراشه‌های شرکت کواکام اطلاع دارید؟ به تازگی ما شاهد به روز رسانی گوشی های دیگر کمپانی ها توسط جدیدترین تراشه های کواکام هستیم. در این میان شیائومی هم از معرفی شیائومی بلک شارک ۲ پرو خود در سی‌ام جولای خبر می‌دهد. این دستگاه قرار است به همراه آخرین تراشه‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به روز رسانی شود.

blank

خبر به روز رسانی بلک شارک ۲ دقیقا دو روز بعد از معرفی رد مجیک ۳ توسط نوبیا منتشر شد، نوبیا کمتر از سه روز پیش خبر به روز رسانی گوشی گیمینگ خود را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اعلام کرد، که جوابی بود برای راگ فون ۲ که چند روز قبل تر از آن توسط شرکت ایسوس معرفی شده بود.

تفاوت اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس با ۸۵۵

قطعا تفاوت هایی بین تراشه های اسنپدراگون ۸۵۵ و ۸۵۵ پلاس وجود دارد، یکی از واضح ترین تفاوت های میان این دو تراشه‌ پردازنده‌ی گرافیکی سریعتر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس می‌باشد، به طوریکه ما در پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه شاهد افزایش سرعت ۱۵ درصدی نسبت به مدل قبلی هستیم. سرعت کلاک پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه نیز از ۲.۸ گیگاهرتز به ۲.۹ گیگاهرتز افزایش پیدا کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار