رندر جدید نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را با گرادیانت خاص ببینید

af1668203eb16a6b733f433699e4f490
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس تنها در کمتر از یک ماه دیگر به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ معرفی خواهند شد. اگر با تمام اطلاعات و رندرهایی که از این دو دستگاه درز کرده است بازهم در تعجب هستید از اینکه نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس چطور خواهند بود؟ در ادامه با دیجی دو همراه باشید.

پنل پشتی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دارای گرادیانت خواهند بود

رندرهای از هر دو دستگاه نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به طور رسمی منتشر شده است آن ها را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به نمایش می‌گذارد که در نسخه‌ی نقره‌ای رنگ شاهد گرادیانت زیبایی هستیم که پیش از این هم مشابه آن را در محصولات هواوی (P30 Pro) شاهد بودیم. دستگاه نقره‌ای رنگ به همراه گرادیانت دارای یک S Pen آبی رنگ است.

پیش از این هم برخی از مشخصه های این دستگاه تایید شده‌اند که از جمله آن ها می‌توان به دوربین درون سوراخ نمایشگر که در مرکز نمایشگر قرار گرفته است و دوربین سه گانه‌ی پشتی اشاره کرد که بر خلاف پرچم داران قبلی این بار سامسونگ آن را در یک گوشه جایگذاری کرده است. علاوه بر این شما در نوت ۱۰ و نوت۱۰ پلاس شاهد بریدگی های کوچکتری در اطراف نمایشگر نسبت به نوت ۹ هستید.

نوت ۱۰ پلاس از دو سنسور اضافی برای دوربین بهره می‌برد

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید نوت ۱۰ پلاس از دو سنسور اضافی بر روی پنل پشتی خود بهره مند است که نوت ۱۰ فاقد آن می‌باشد. یکی از چیزهایی که بخاطر آن می‌توانیم خوشحال باشیم این است که هر دو دستگاه فاقد دکمه‌ی بیکسبی هستند و به طور کلی دکمه‌های دستگاه از جمله دکمه های ولوم و پاور به سمت چپ منتقل شده‌اند. اگر به رندر های زیر دقت کنید متوجه خواهید شد که اصلا جک ۳.۵ میلی متری هدفون در آنها به چشم نمی‌خورد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات سری نوت ۱۰

بر اساس شایعات قبلی نوت ۱۰ به همراه یک نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد آمد،‌ با این حال نوت ۱۰ پلاس دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد بود. گزارشات حاکی از آن هستند که هر دو دستگاه در نسخه‌های ۵G نیز عرضه خواهند شد.

یکی از ویژگی های قابل توجه نسخه‌ی گرادیانت دار سری نوت ۱۰ این است که در محیط تغییر می‌کند و از نیم رخ دارای یک خمیدگی منحصر به فرد است که به شما در نگه داشتن بهتر دستگاه کمک می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار