مشخصات احتمالی می ۱۱T پرو شیائومی فاش شد

16379fac60567f2de958f290aa3a4796
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی که در سال جاری چند پرچمدار خود را راهی بازار دیجیتال کرد حالا قصد دارد از پرچمدار دیگر خود با نام می تی ۱۱ پرو نیز رونمایی کند؛ اما این بار نیز مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی پیش از رونمایی در کانال یوتیوب ویتنامی مشاهده شده است. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

طبق اخبار فاش شده در رابطه با می تی ۱۱ پرو باید بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که نسبت به نخسه قبلی که ۱۴۴ هرتز بوده با کاهش روبرو شده. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه در حفره ای در کنار و بالای نمایشگر تعبیه شده است. باقی دوربین های این پرچمدار شیائومی نیز همچون پرچمداران قبلی قوی عمل خواهد کرد. دوربین اصلی دستگاه مذکور ۶۴ مگاپیکسلی است که یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی در کنار آن و بر روی ماژول مستطیلی شکل پنل پشتی قرار دارد. انتظار می رفت که پنل پشتی این گوشی شیائومی از جنس پلاستیک باشد اما شیائومی برای ساخت این دستگاه از فلز بهره برده است و قاب پشتی گوشی را از جنس فلز تولید کرده و اینگونه استحکام گوشی را افزایش داده است.

نقل قول های زیادی در رابطه با تراشه ی به کار رفته در این گوشی وجود دارد. برخی می گویند شیائومی برای پردازش اطلاعات این گوشی از شرکت کوالکام کمک گرفته است و از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد کرد. البته این نیز قابل ذکر است که چندی پیش یکی از گوشی های شیائومی با تراشه دیمنسیتی مدیاتک موفق به دریافت گواهی از اندوزی شده بود بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که می ۱۱T هم با پردازنده  دیمنسیتی ۱۲۰۰ ارائه شود.

مطابق با گزارشات موجود در سایت های مختلف احتمالا گوشی هوشمند چینی ها از سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 پشتیبانی کند. وظیفه ی تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده ی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز برخوردار خواهد شد. در خبر های منتشر شده تاریخ دقیقی برای رونمایی از گوشی می تی ۱۱ پرو بیان نشده است اما انتظار می رود که تا ۱ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ دستگاه مذکور معرفی شود. مدیران کمپانی شیائومی هنوز قیمتی برای این موبایل تازه نفس خود اعلام نکرده اند؛ بنابراین باید تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار