شرکت اپل مژده از معرفی ۴ آیفون در سال جدید میدهد

087f96fec875e34a89be5c5823ac57c3 scaled
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو – شرکت اپل امسال خبر از معرفی چهار گوشی آیفون تا پایان سال جاری میدهد و هم چنین قرار است که فروش آیفون ایکس هم چنان ادامه پیدا کند. به گفته این شرکت اولین مدلی که قرار است به بازار عرضه کند با نام آیفون SE 2 خواهد بود. ما منتظریم تا با محصولات جدید شرکت اپل رو به رو شویم این شرکت مثل همیشه بازهم خوب خواهد درخشید در میان سازندگان گوشی های هوشمند موجود در بازار.

شایعات حاکی از ان است که امسال سال پر کاری برای اپل خواهد بود

بر اساس اخبار منتشر شده از آنچه شرکت اپل قصد انحامش را دارد. امسال سال هیجان انگیزی خواهد بود در دنیای موبایل، چون کمتر پیش آمده که شرکت اپل تعداد زیادی آیفون را تولید و روانه بازار کند. این هفته یک هفته شلوغ و پر هیجان برای شرکت اپل بود، با توجه به شایعه پراکنی های موجود در رسانه ها ی بازار فروش آسیایی درمورد آنچه اپل در سردارد تا در سال  ۲۰۱۸ به آنها جامع عمل بپوشاند.

ما در سال جاری شاهد این موضوع خوهیم بود که شرکت اپل تعداد ۴ آیفون جدید را به دنیای بزرگ موبایل وارد کند. و خبرهای موجود حاکی ازآن است که اپل فروش آیفون ایکس را هم همچنان ادامه خواهد داد.

قصد اپل برای توقف تولید آیفون ایکس که عوض شد

از بررسی گزارشاتی که در گذشته از شرکت اپل منتشر شده بسیاری از منابع مطلع برداشت کرده بودند که ین شرکت قصد دارد پس از اینکه مدل های بعدی خود را والبته جانشین آیفون ایکس را تولید کرد و بازار عرضه کرد از تولید گوشی آیفون ایکس جلوگیری کند و آن متوقف سازد.

اما در حال حاضر بر طبق گزارشی که از سرمایه گذار در سایت theinvestor منتشر شده:

این شرکت از انجام این قصد منصرف شده و قرار است، حتی بعد از اینکه برای آیفون ایکس جایگزین هم عرضه شد این تولید ادامه پیدا کند. این گزارش به این معنی است که گوشی موبایل آیفون ایکس قرار است در ردیف بالا و بعنوان یکی از کوچکترین و احتمالا ارزان ترین آیفون در بین آیفون های تمام صفحه بماند و به پادشاهی ادامه دهد. منابع آگاه خبر از این موضوع دارند که که آیفون های جدیدی که تولید خواهند شد به صفحه نمایش  ۵.۸۵ اینچ و ۶.۴۶ اینچ مجهز خواهند بود یعنی چیزی حدود ۸۰ تا ۹۵ درصد آن ها را صفحه نمایش تشکیل میدهد.صفحه نمایش این آیفون های جدید همچنین از نوع OLED خواهد بود.

مژده اینکه آیفون های جدید در حال رسیدن هستند شما میتوانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید

بر اساس اخبار منتشر شده از مجله دیجی تایمز که به بررسی این موضوع پرداخته است.

این مجله می گوید : ” چهار آیفون شایعه شده در حال پیشرفت وتوسعه هستند و امتظار می رود سه تا از آنها به مرحله عرضه برسند”. این مجله افزود : ” این سه مدل در اندازه های صفحه نمایش ۵.۷ یا ۵.۸ اینجی از نوع LCD،و ۶.۰ یا ۶.۱ اینچی LCDو ۶.۴ یا ۶.۵ اینچی OLED در دسترس خواهند بود ” .البته نمیتوان گفت که دقیقا همین ها خواهد بود. اینکه دو تا از این گوشی ها با صفحه نمایش LCD است و یکی با نمایش OLED است دقیقا همان کار یاست که سال گذشته اپل با آیفون ۸ . آیفون ۸ پلاس و نیز آیفون ایکس انجام داده است. به گفته دیجی تایمز:” مدل دیگری هم با صفحه نمایش ۶.۰ یا ۶.۱ اینچی طراحی شده بود که البته آن را دور انداختند”.

آیفون SE2 برترین آیفون تولیدی در سال ۲۰۱۸ خواهدبود

بر اساس گزارشات موجود از منابع آگاه این منابع ادعا میکنند که گوشی آیفون SE2  برترین گوشی تولیدی شرکت اپل در سال۲۰۱۸ و پرچم دار این شرکت خواهد بود. انتظار میرود این مدل در فصل بهار سال جاری به بازار عرضه شود. به نظر میرسد این گوشی آیفون دارای یک پشت شیشه ای باشد، برای پشتیبانی از شارژر بی سیم و یکی از مشکلات آن احتمالا نداشتن حسگر سه بعدی برای فیس آیدی است چرا که این مدل فاقد این قابلیت خواهد بود.

سایت دیجی دو در خدمت شما…

شما میوانید بهترین محصولات شرکت اپل را در یجی دو مشاهده کنید و آن ها را از ما خریداری کنید.

با محصولات شرکت اپل به آینده سلام کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار