درز تصویری از تبلت Mi Pad 4 شیائومی

334e558b62e788dd9706f824f298738d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز تصویری از تبلت Mi Pad 4 شیائومی

در حالی که پیشتر شیائومی خبر از رونمایی تبلت جدید Mi Pad 4 در ۲۵ ژوئن را داده، به تازگی یکی از خرده فروشان برخی جزئیات تبلت آینده شرکت چینی را افشا کرده است.

این مدل چهارمین نسل از تبلت سری Mi Pad بوده و اخیرا چند تصویر تبلیغاتی مربوط به آن توسط وب سایت GSMArena به بیرون درز کرده است. در تصاویر منتشر شده Mi Pad 4 در بخش جلو قابل مشاهده است که شباهتی به نسل پیشین داشته اما بهبود طراحی برای آن در نظر گرفته شد. قاب جلویی کمی به مدل های Mi Pad 3 و ۲ و حتی Mi Pad اصلی شباهت دارد. البته هدف شیائومی شباهت به مدل های پیشین با چاشنی طراحی جدید است تا بیشتر خود را نشان داده و قابل توجه باشد.

blankدر قسمت جلو دوربین سلفی و برخی سنسورها قابل مشاهده است و گویی فرد موردنظر با یک آیپد در حال کار است. البته الگوبرداری از طراحی محصولات شرکت هایی چون اپل و سامسونگ امری رایج بوده زیرا تصور می شود با این عمل می توان موجب افزایش فروش شد. جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در قسمت بالایی تبلت جای گرفته تا افراد کاربری لذت بخشی داشته باشند.

در بحث مشخصات باید به صفحه نمایش ۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی یا ۳ گیگابایتی، سنسور تشخیص چهره، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پشتیبانی از شبکه ۴G ، وای فای و چندی دیگر اشاره داشت.

Mi Pad 4 قرار است بزودی با قیمت نامشخصی روانه بازار شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار