سامسونگ گلکسی A8s FE نسخه مخصوص بانوان در روز ولنتاین می‌آید

25c495bac8101703310e1f02b1a41731
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ولنتاین یا روز عشق، یکی از روزهایی است که در تقویم توجه ویژه‌ای پیدا کرده است و می‌تواند یک روز پر کار برای هر شرکتی باشد و حتی جیب یک شرکت را پر از پول کند.

با نزدیک شدن ولنتاین اغلب افراد به فکر خرید یک هدیه برای هر کسی که دوستش دارند می‌‌افتند و تصمیم می‌گیرند تا در این روز بزرگ فرد مورد علاقه‌ی خود را تحت تاثیر قرار داده و سورپرایز کنند.

با توجه به اینکه در سال های اخیر استقبال از این روز افزایش بیشتری یافته است، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا از این موقعیت برای بازار گرمی های خود استفاده کرده و آن را به یک موقعیت کسب و کار عالی تبدیل کند.

شرکت سامسونگ برای سال جاری در نظر دارد تا  گوشی موبایل گلکسی A8s FE (مخفف Female)  را ارائه دهد. این یک نسخه‌ی مخصوص بانوان است که قرار است، با رنگ ویژه‌ی طلایی و صورتی در تاریخ چهاردهم فوریه‌ در کشور چین عرضه شود.

نسخه A8s FE به غیر از رنگ زنانه تر آن، تفاوتی با نسخه های معمولی گلکسی A8s ندارد، اگرچه که هیچ حرفی در مورد اینکه دارای RAM 8 گیگابایت و یا RAM 6 گیگابایت باشد به میان نیامده است.

گلکسی A8s FE در تاریخ ۱۴ فوریه در روز ولنتاین (Valentine) در چین عرضه خواهد شد، اما هنوز قیمت آن به طور واضح و مشخص اعلام نشده است. همچنین اینکه آیا در دیگر کشور ها دردسترس باشد یا خیر نیز مشخص نیست.

گلکسی A8s

تصویر زیر مدیرعامل شرکت سامسونگ در حال معرفی A8s FE در چین را به نمایش گذاشته است.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A8s دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶.۴ اینچ رزولوشن ۱۰۸۰x2340px IPS LCD و دوربین سلفی درون صفحه نمایش ۲۴ مگاپیکسلی در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار