برادرخوانده گلکسی A02s در راه است؛ گلکسی A03s با دوربین سه‌گانه

6815e900c4663633c46d46cbef67a32f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیگر عجیب نیست؛ وقتی خبر از انتشار یک میانرده خوش قیمت سامسونگ به گوشمان می خورد. این کمپانی در صدد تصاحب بازار میانرده ها است و در این مسیر تمام تلاش خود را می کند که رقبای دیگر را از میدان به در کند. گویا این بار نوبت به خانواده سری A رسیده است. زیر برندی که اکنون در میان طرفداران این برند جایگاه ویژه ای دارد. گفتنی است که به تازگی رندرهایی از گلکسی A03s به اشتراک گذاشته شده که تداعی کننده طراحی گلکسی A02s است. البته این تشابه ظاهری سنتی است که سامسونگ سال هاست به آن پایند است. اما تفاوت هایی هم در این اسمارتفون با برادر دوقلوی خود دیده می شود که از جمله آن می توان به انتقال حسگر امنیتی اثر بر فریم  و پورت USB Type-C اشاره کرد.

مشخصات گلکسی A03s

باتوجه به تصاویر منتشر شده انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی، دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی و مجهز به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی عرضه شود.

بد نیست بدانید در اواخر سال گذشته این کمپانی از اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند سری گلکسی A یعنی گلکسی A02s رونمایی کرد که در بازار هند با نام گلکسی M02 معرفی شد. این اسمارتفون از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار بود و قیمتی معادل ۹۶ دلار داشت. اما حالا این شرکت می خواهد برای این اسمارتفون جانشینی تعیین کند.

البته که سامسونگ هنوز درباره ساخت این گوشی اطلاعاتی را در دسترس قرار نداده است، با این حال «OnLeaks» از منابع معتبر دنیای فناوری، برخی از تصاویر و مشخصات این اسمارتفون را فاش کرده است.

مشخصات گلکسی A03s

گلکسی A03s

اگر بخواهیم به تصاویر این گوشی سامسونگ اکتفا کنیم می بینیم که؛ گلکسی A03s با وجود شباهت ظاهری بسیاری که به گلسی A02s دارد، اما به لحاظ امنیتی با تغییر جایگاه حسگر اثر انگشت مواجه بوده است. این حسگر احتمالا بر لبه فریم تعبیه و با کلید پاور ادغام خواهد شده است، همچنین این گوشی دارای درگاه Type-C خواهد بود. از دیگر مشخصات ظاهری می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. این در حالی است که گلکسی A02s از حسگر اثر انگشت برخوردار نبود و تنها از پورت میکرو USB پشتیبانی می کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از OnLeaks، ابعاد این گوشی هوشمند معادل ۱۶۶.۶ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر است و با برآمدگی دوربین،‌ ضخامت آن به ۹.۵ میلی‌متر می‌رسد. متاسفانهمشخصات پردازنده و ظرفیت باتری اسن میانرده هنوز فاش نشده است. البته که از قیمت و تاریخ معرفی آن نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال منتظر مشخصات متفاوت تری در این اسمارتفون به نسبت برادرخوانده آن هستیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار