گلکسی اس ۹ چه تغییراتی در طراحی داشته است؟

1204ce713d79763883060509d633a4a9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی اس ۹ چه تغییراتی در طراحی داشته است؟

شرکت سامسونگ در MWC 2018 به رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود پرداخت که گلکسی اس ۹ نام داشت. گوشی هوشمندی که در طراحی شباهت کاملی به گلکسی اس ۸ داشت و انتظارن می رفت کره ای بدون تغییر خاصی این نسل از پرچمدار خود را معرفی کرده است.

در حالی که بسیاری معتقدند سامسونگ تغییر خاصی حاصل نکرده اما سه نکته در زمینه تغییر طراحی این گوشی هوشمند وجود داشته که اگر به آن بپردازیم قطعا می تواند جالب توجه باشد. این موارد را در ادامه می توانید مشاهده کنید تا به تغییراتی که سامسونگ برای نسل جدید پرچمدارش در نظر گرفته پی ببرید.

blank۱- پوششه شیشه ضخیم تر برای گلکسی اس ۹

یکی از نکته های جالب توجه سامسونگ گلکسی اس ۹ پوشش شیشه ضخیم تری بوده که در این گوشی هوشمند می توان مشاهده کرد. کمپانی کره ای سعی کرده با افزودن شیشه ضخیم در بر کیفیت گوشی هوشمند خود بیافزاید. کمپانی کره ای هدفش از این نوع شیشه پوششی بوده که بتواند مقاومت بالایی را از خود نشان داده و نظر مخاطب را جلب کند. اما در گلکسی اس ۸ جنس پوشش شیشه باریک تر بوده و این موضوع یک تغییر مهم در گلکسی اس ۹ محسوب می شود.

سامسونگ سعی کرده با افزایش ضخامت محصول تغییری را در این گوشی هوشمند داده و آن را به پرچمداری متفاوتی تبدیل نماید.

۲- حاشیه های مقاوم تر در گلکسی اس ۹

سامسونگ در فریم کناری گلکسی اس ۹ از آلومینیوم AL 6013 بهره گرفته که در مقایسه با گلکسی اس ۸ جنس مقاوم تری داشته و باید آن را حاشیه سخت تر از گلکسی اس ۸ دانست. این موضوع ممکن است در ظاهر مشخص نباشد و تنها در بررسی ها می توان به آن آگاهی پیدا کرد. از این رو می توان در بخش حاشیه یا فریم نیز محصول جدید سامسونگ را در مقایسه با نسل پیشین متفاوت دانست.

blank۳- گلکسی اس ۹ حاشیه های کناری ضخیم تر

همانطور که شیشه به کار گرفته شده در گلکسی اس ۹ نسبت به گلکسی اس ۸ ضخیم تر است، در قسمت های جانبی این پرچمدار نیز می توان شاهد افزایش ضخامتی بود که این محصول را قابل توجه می سازد. سم موبایل معتقد است این افزایش ضخامت کناری موجب می شود تا مقاومت گلکسی اس ۹ با بدنه کناری آلومینیومی در مقایسه با مدل پیشین ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و تجربه کاربری بزرگی را برای افراد رقم می زند. از این رو باید گلکسی اس ۹ را گوشی هوشمند ضخیم تر در بخش کناری دانست و می تواند کیفیت ساخت مستحکمی را رقم زند.

نتیجه گیری

شاید در نگاه نخست گلکسی اس ۹ در طراحی بدون تغییر جلوه کند اما در حقیقت کمپانی سامسونگ سعی کرده تغییرات گسترده ای را حاصل کند و یک محصول تمام عیار را به مخاطب خود ارائه دهد. از این رو سه گزینه فوق از جمله تغییرات حاصل شده گلکسی اس ۹ هستند که موجب می شوند تا بتوان تجربه خوب کاربری را شاهد بود و اسمارتفونی خوش استایل و پرچمدار را از برند کره ای مشاهده کرد و تجربه نمود. شایان ذکر بوده گلکسی اس ۹ در مشخصات تغییرات چشمگیری در مقایسه با طراحی ظاهری پیدا کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار