سامسونگ نمایشگر ۳D منحنی تولید خواهد کرد

c7bd07c264c867000970d6fc042a6236
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر چی در زمینه‌ی فناوری از سامسونگ تعریف کنیم کم گفته‌ایم، این شرکت یک عامل اصلی در پیشرفت گوشی های هوشمند در دنیاست. به تازگی شاهد ثبت اختراعی از سامسونگ با نام نمایشگر لول شونده بودیم، اما حالا سامسونگ خبر از ثبت اختراع دیگری را با عنوان نمایشگر ۳D منحنی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ می‌خواهد اختراعات زیادی را با نام خود به دنیا عرضه کند.

برخی از منابع آگاه اذعان دارند که سامسونگ واقعا دستگاهی را ثبت کرده است که دارای یک نمایشگر ۳D است. در این گوشی های سامسونگ از نمایشگرهای مسطح و صاف به معنای واقعی کلمه فاصله گرفته است و پتنتی را طراحی کرده است که تمام قسمت های نمایشگر آن حتی حاشیه هایش دارای زاویه بوده و طرحی منحنی دارد.

blank

همانطور که حتما می‌دانید در چند سال اخیر نمایشگرهایی چون اولد و ال سی دی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده‌اند و انتظار می‌رود دیگر قادر باشیم وارد دنیای نمایشگرهای ۳D در گوشی های هوشمند شویم. به این معنا که بتوانیم با استفاده از گوشی های هوشمند تصاویر ۳D را شبیه سازی کنیم و از قابلیت های این تکنولوژی بهره ببریم. منابعی چون LetsGoDigital اذعان می‌دارند که سامسونگ دوربین سلفی را در نمایشگر این دستگاه ادغام کرده است.

یکی دیگر از چیزهایی که در این محصول شاهد آن خواهیم بود دوربین چندگانه‌ی تعبیه شده بر روی پنل پشتی آن خواهد بود. این دستگاه در ۶ ژوئن توسط شرکت سامسونگ به ثبت رسیده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار