گلکسی تب S7 FE سامسونگ از راه رسید

9a1d6809e515f8f7a432d06ad4af8223
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلت میان‌رده S7 FE سامسونگ بعد گذشت از شایعات و گزارش‌های زیادی که در موردش منتشر می‌شد بالاخره در آلمان به طور رسمی معرفی شد.

همانطور که در مقاله قبلی مرتبط با این تب گفته شد نام‌هایی از قبیل Galaxy Tab S7+ Lite یا موارد مشابه دیگری برای نام‌گذاری این محصول انتخاب نشده است. سامسونگ برای یکسان کردن نام محصولاتش برای نام این تب جدید به جای پسوند لایت از FE استفاده کرده است. زیراکه گلکسی S20 FE هم‌اکنون در بازارها درحال فروش است و در آینده هم گلکسی S21 FE وارد بازار خواهد شد. پسوند FE شامل اتحاد در دستگاه‌هایی می‌شود که باوجود مشخصات فنی قدرتمند، قیمت مناسبی هم دارند.

blank

Galaxy Tab S7 FE را در حقیقت باید نسخه ضعیف‌تر همان گلکسی تب S7+ دانست که دارای نمایشگری با ابعاد یکسان هستند. این محصول جدید کره‌ای دارای صفحه نمایش لمسی LCD به ابعاد ۱۲.۴ اینچی است. این نمایشگر از رزولوشن ۲۵۶۰در۱۶۰۰ با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

Snapdragon 750G تراشه‌ای میان‌رده است که سامسونگ آن را برای تب S7 FE برگزیده که این تب را تا ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا می‌کند. علاوه‌بر این قابلیت استفاده از کارت حافظه هم برای این محصول درنظرگرفته شده است.

دوربین اصلی تب S7 FE دارای ۸ مگاپیکسل کیفیت است درحالی که دوربین سلفی تعبیه شده در پنل جلویی دستگاه ۵مگاپیکسلی است. این دستگاه با استفاده از یک باتری ۱۰،۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی می‌کند که این باتری دارای فناوری شارژ سریع ۴۵ وات است. این شارژر ۴۵ واتی که تقریبا ۱۹۰دقیقه‌ای از صفر تا صددرصد باتری را شارژ می‌کند به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

تبلت S7 FE با ابعاد ۲۸۴.۸ در ۱۸۵ در ۶.۳ میلی‌متر عرضه خواهد شد که دارای وزنی حدود ۶۰۸ گرم می‌باشد. این تبلت جدید از Samsung DeX نیز پشتیبانی می‌کند و همانطور که قبلا بیان شده بود طراحی کاور این تبلت سامسونگ نوید وجود قلم S را به کاربران می‌دهد که در شش ماه اول به صورت رایگان برنامه‌ای به نام Clip Studio Paint را نصب‌شده در تبلت دریافت می‌کنند.

در آلمان در فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه این تبلت میان‌رده در رنگ‌های سیاه و نقره‎ای صورت می‌گیرد که قیمت ۶۴۹ یورو را برای آن درنظرگرفته‌اند. این قیمت برای نسخه‌ای که از مودم ۵G پشتیبانی می‌کند مطرح شده است و کابران منتظر تصمیم انتشار نسخه بدون ۵G و قیمت ارزان‌تری برای این محصول هستند (قیمتی درحدود ۵۰ تا۱۰۰ یورو). درآینده مدل‌های رده‌بالاتر این سری از تب سامسونگ با پشتیبانی از رم بیشتر و فضای ذخیره‌سازی بیشتری طراحی خواهند شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار