انتشار اطلاعات جدید از گلکسی اس ۱۰

1907fa7a43adb2aa5c55308bbd522251
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به نام گلکسی اس ۱۰ رونمایی می کند. اسمارتفون هایی که طراحی قابل توجهی داشته و از ویژگی های بارزی بهره می برند.

پیشتر مدیرعامل بخش تلفن همراه سامسونگ تایید کرد که گلکسی اس ۱۰ از تغییرات گسترده ای برخوردار خواهد بود. این مدیرعامل می گوید سامسونگ در نظر داشته گلکسی اس ۱۰ را با تغییرات مهمی همراه سازد تا موردتوجه قرار گیرد.

در گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ تغییرات چندان چشمگیر نبود و نتوانست تحسین همگان را برانگیزد. زیرا بسیاری معتقد بودند سامسونگ تغییرات خاصی به خرج نداده و نمی توان ویژگی های مدل های جدید را جالب توجه دانست.

در این بین سال آینده گوشی های هوشمند بهتری را شاهد خواهیم بود که می توانند مطابق نظر طرفداران ظاهر شوند. هنگامی که گلکسی اس ۷ و اس ۷اج معرفی شد، بسیاری از طراحی کلیشه ای سامسونگ ناراضی بودند و در این بین کمپانی کره ای تصمیم گرفت تغییرات بیشتری در نسل بعدی یعنی گلکسی اس ۸ ایجاد کند.

باتوجه به گفته های مدیرعامل سامسونگ پیش بینی می شود در آینده شاهد محصولاتی باشیم که می توانند برای طرفداران این شرکت جالب توجه باشد. از مشخصات احتمالی گلکسی اس ۱۰ باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی دوگانه و برخی دیگر اشاره داشت.

پیش بینی می شود بیشتر اطلاعات آشکاری گلکسی اس ۱۰ به حقیقت تبدیل شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار