گوشی های جدید گلکسی سری A

1bd64d7a6c43889843d41439aa198ed7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی های هوشمند گلکسی سری ۸A  و A8+ ورژن های ۲۰۱۸ در روز سه شنبه به طور رسمی معرفی شدند. و همچنین شرکت سامسونگ قیمت هر دو گوشی را برای خرید در ویتنام انتشار داده است.

درمورد گوشی های میان رده ای که شرکت سامسونگ تازه عرضه کرده میتوان گفت : این گوشی ها دارای صفحه نمایش با کیفیت عالی و مقاوم دربرابر گردو غبار  و همچنین مقاوم در برابر IP68 میباشند. که البته گلکسی سری A  نیز ازاین قاعده مثتثنی نیست…

گوشی های سری A8 و A8+ جزو اولین گوشیهای عرضه شد توسطه شرکت سامسونگ هستند که به دوربین های دو طرفه مجهزند.

همانطور که اشاره کرذیم شرکت سامسونگ رسما اعلام کرد, که قیمت و دسترسی به این گوشی های هوشنمد در ویتنام است.همچنین شرکت سامسونگ اذعان دارد که هر دو گوشی در۶ ژانویه سال ۲۰۱۸  در دسترس قرارمیگیرد.قیمت این گوشی گلکسی سری ۸A  حدود  ۱۰,۹۹۰,۰۰۰(vnd)  به واحد پول میتنام و  گلکسی سری ۸A+ حدود –

۱۳,۴۹۰,۰۰۰ (vnd)  میباشد که تقریبا به ترتیب حدود ۴۸۴.۶۶$ و ۵۹۴.۹۱$ میباشد.

قیمت گذاری و تاریخ انتشار تنها برای بازار مربوطه قابل استفاده است و برای دیگران متفاوت است، اما به ما نشان می دهد که چه چیزی انتظار می رود.

این دو گوشی با رنگ بندی های مختلفی نظیر رنگ مشکی , آبی , ارکیده خاکستری در دسترس خواهند بود.این تغییرات غیر قابل پیش بینی نشان میدهد, شرکت سامسونگ با درنظر گرفتن پیشنهادات, جمعیت جوان جامعه را هدف قرار داده است.

این دو گوشی در واقع به رقابت با بزرگترین شرکت دنیا (شرکت اپل) برخواسته اند, این دو گوشی دارای ویژگی پرداخت سامسونگ هستند.(که از طریق آن میتوان درمغازها –

خرید کرد و بجای کیف پول ازآن پرداخت کرد). همچنین اولین گوشی های سری A  هستند که از هدست  Gear VR  پشتیبانی کامل میکنند.هر دوی این گوشیها به- اندروید ۷.۱.۱ Nougat مجهز هستند.

سامسونگ گلکسی A8 از یک صفحه نمایش ۵/۶۶ اینچی فول اچ دی ,  Super AMOLED با رزولوشن   ۱۰۸۰p و با نسبت تصویر ۱۸.۵: ۹ پشتیبانی میکند.سامسونگ گلکسی A8 از یک صفحه نمایش ۵/۶۶ اینچی فول اچ دی ,  Super AMOLED با رزولوشن   ۱۰۸۰p پشتیبانی میکند.

هر دو گوشی به پردازندهای  داخلی  دو هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی (دو هسته با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز) مجهز هستند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم اولین گوشیهای اپتیکی سامسونگ با دو دوربین خودکار هستند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار