سامسونگ رابط کاربری One UI 2 را با قابلیت های جدید عرضه می‌کند

5f5a39b2b9f12e85246393b0c97864ef
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که حتما می‌دانید شرکت سامسونگ چندی پیش رابط کاربری جدید خود را با نام One UI برای گوشی های اس ۹ و اس ۹ پلاس عرضه کرد. این رابط کاربری جدید دارای طراحی های منحصر به فردی بود و تغییرات اساسی در آن اتفاق افتاده بود که سبب شده بود تا کاربران اشتیاق بیشتری به خرید گوشی های جدید سامسونگ پیدا کنند.

حالا خبرهای جدید از به روز رسانی رابط کاربری One UI 1 به نسخه‌ی دوم آن خبر می‌دهند که در ادامه‌ی دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

نسخه‌ی قبلی One UI از نظر طراحی کاملا منحصر به فرد بود و تغییرات عمده‌ی در زبان طراحی آن به چشم می‌خورد، در حالی که چند قابلیت کوچک را نیز در آن شاهد بودیم. حالا نسخه‌ی دوم این رابط کاربری قرار است همزمان با عرضه‌ی اندروید Q عرضه و معرفی شود که اکثر قابلیت های اندروید Q را به کار گرفته است.

مهم ترین قابلیت های رابط کاربری One UI 2

یکی از مهم ترین قابلیت های نسخه‌ی دوم رابط کاربری One UI وجود حالت Focus Mode است که به کاربران امکان می‌دهد تا میزان مصرف دستگاه را تحت کنترل خود درآورند و به علاوه نحوه‌ی کار با برنامه ها را مرور کنند. علاوه بر این منوی اشتراک گذاری در نسخه‌ی دوم One UI تغییرات زیادی را به خود دیده است.

سامسونگ رابط کاربری One UI 2 را با قابلیت های جدید عرضه می‌کند

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سری جدید رابط کاربری سامسونگ در دسترس نیست، با این جال انتظار می‌رود به زودی خبرهایی را در این باره شاهد باشیم.  علاوه بر این شایعات حاکی از حضور نسخه‌ی دوم One UI در دستگاه بعدی سری S هستند، که البته هنوز اطلاعات موثقی راجب آن وجود ندارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار