کاربران فعال رابط کاربری EMUI هواوی روزانه به ۴۷۰ میلیون نفر می‌رسند

13dda85144e477d224155f991b29344f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاربران فعال رابط کاربری EMUI هواوی روزانه به ۴۷۰ میلیون نفر می‌رسند

سرپرست بخش نرم‌افزار هواوی، ونگ چنگلو اعلام کرده است که کاربران فعال رابط کاربری EMUI روزانه به ۴۷۰ میلیون نفر می‌رسند. این تعداد کاربر برای یک رابط کاربری واقعا آمار تکان‌دهنده‌ای است.

ونگ چنگلو در ادامه صحبت‌هایش درمورد رابط کاربری EMUI کمپانی هواوی به این نکته نیز اشاره کرد که هم‌اکنون این رابط کاربری با ۷۷ زبان در ۲۱۶ کشور دنیا در حال استفاده است از این‌رو بدیهی است که این رابط کاربری از تعداد کاربران زیادی برخوردار باشد. البته یکی از مسائلی که موجب شده است تا رابط کاربری EMUI از تعداد بسیار زیادی کاربر برخوردار باشد، فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند کمپانی هواوی در سراسر جهان است. از این‌رو است که این کمپانی به هدفی که چند سال پیش برای خود مشخص کرده بود یعنی قرارگرفتن در جایگاه سوم در بین کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، رسید و اکنون نیز به‌صورت چشم‌گیری در حال پیشرفت و توسعه است.

استقبال بسیار از رابط کاربری EMUI

علاوه‌بر این سرپرست بخش نرم‌افزار هواوی، آقای ونگ چنگلو در طی نشستی که داشت به نسخه‌های مختلف رابط کاربری EMUI اشاره کرد و پیشرفت آن‌ها را مورد بررسی قرار داد او در صحبت‌هایش به نسخه ۵ این رابط کاربری که با شعار “سریع و آسان” منتشر شد و به نسخه ۸ این رابط کاربری که حالت توربو پردازنده گرافیکی به تازگی به آن افزوده شده است، اشاره کرد.

براساس گفته‌های ونگ چنگلو، کمپانی هواوی طراحی و توسعه نسخه ۹ رابط کاربری EMUI را براساس کارکرد بهتر دستگاه گذاشته و شعار آن برای توسعه این نسخه از رابط کاربری EMUI ” کارکرد بهتر دستگاه” است. البته کمپانی هواوی در حال حاضر نه‌تنها بر روی تولید تراشه‌های نسل جدید، توسعه و گسترش رابط کاربری EMUI و همچنین طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند جدید متمرکز است، در حال گسترش سرویس‌های خود در سرتاسر جهان است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار