سامسونگ و استفاده از فناوری صوتی زیر نمایشگر تلفن هوشمند

966c73f275c7030121f322d99144021a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ را می توان برند برجسته ای در بحث تولید گوشی موبایل هوشمند شناخت. این کمپانی کره ای هر سال در کنار گوشی های هوشمند و محصولات خاص خود، فناوری های کارآمدی هم برای معرفی دارد.

در حالی که تاکنون فناوری های قابل توجهی توسط شرکت سامسونگ روی اسمارتفون ها اعمال شده، حال نوبت آن است تا شاهد فناوری های دیگری باشیم. براساس گزارش های انتشاریافته توسط The Economic Times of Korea ، سامسونگ می خواهد در CES 2019 از گوشی سامسونگ هوشمندی با اسپیکرهایی در زیر نمایشگر رونمایی کند.

این فناوری از سیستم پیزو الکتریکی بهره می برد که مستقیما به نمایشگر متصل هستند. گفتنیست که به عنوان دیافراگم اسپیکرنیز شناخته شده و به کار گرفته خواهند شد. تکنولوژی موردبحث سطح وسیعی از یک پنل صفحه نمایش را دربرمی گیرد و شامل بخش خاصی نمی شود. یکی از ویژگی های برجسته آن توانایی پخش صدا سه بعدی بوده که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود.

سامسونگ گذشته از آن چنین فناوری را همچنین برای تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی خود در نظر گرفته و تنها شامل تلفن هوشمند یا دیگر دیوایس های هوشمند نخواهد شد. اطلاعات دقیقی از این فناوری وجود ندارد تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت کره ای با معرفی دستگاه جدید خود مشخص سازد که چه فناوری را می خواهد به طرفداران و مخاطبان ارائه دهد. شایان ذکر است که در CES 2019 سامسونگ محصولات هوشمند دیگری هم برای معرفی دارد و صفحه نمایش مورد اشاره توسط شرکت سامسونگ دیسپلی معرفی می شود.

احتمالا در اواخر دهه گوشی های هوشمند مبتنی بر این نمایشگر از راه می رسند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار