عرضه شارژر بی سیم سامسونگ به همراه s9

7918994ac5da4ea3b13b4c1419838b2d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینجوری که بوش میاد و منابع میگن احتمال میره که شرکت سامسونگ همراه معرفی گوشی های  غول خودش یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، شارژر بی سیم جدید سامسونگ رو که دارای قابلیت های زیادی هم هست عرضه کنه.

پشتیبانی از شارژر بی سیم

البته گوشی ها باید بتونن این شارژر رو پشتیبانی کنن. که یکی از قابلیت های عالی گوشی های خانواده  گلکسی S8 اینه که علاوه بر زیباییش ازاین شارژر هم پشتیبانی میکنه. این شارژر علاوه بر اینکه ظاهر شیک و لاکچری دارد، گوشی شما را سریعتر از قبل شارژ میکند. و دارای نشانگر  LED است که نشان میدهد در حال حاضر گوشی شما چه مقدار شارژ شده است.و همینطور نشان میدهد که آیا گوشی به درستی در جایگاه شارژ قرار گرفته است یانه؟

گلکسی اس ۹

در یک نگاه اجمالی میبینیم که این گجت چیز خاصی برای بهبودی ندارد چرا که فقط یک شارژر قدرتمند ۱۰  است. اما به نظر میرسد این فقط یک شروع است و سامسونگ در نطر دارد با ایجاد تغییراتی نسل جدید آن را در بهار سال آینده به کاربران خود عرضه کند. همینطور گفته میشود که در سال آینده نسخه ی جدیدی از داک

DeX  هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دز مقابل شارژر AirPower  اپل

این شارژر میخواهد با شارژر AirPower  اپل که گفته میشود قابلیت این را دارد که همزمان یک  گوشی آیفون، ساعت هوشمند و یک جفت ایرپادز را شارژ کند.رقابت کند که این موضوع کار را کمی دشوار میکند.البته موضوع اینجا خلاصه نمیشود چون کره ای ها نیز در حال تدارک محصولات خود برای رقابت دربازار تجارت هستند.

البته ناگفته نمونه که پد شارژر بی سیم شرکت سامسونگ قابلیت این را دارد که همزمان دو دستکاه را شارژ کند. گفته میشود گوشی های جدید سامسونگ، یک روز پیش از شروع نمایشگاه  MWC 2018، و درتاریخ ۲۵ فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهند کرد.

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت سامسونگ را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار