گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M40 موفق به دریافت تاییدیه وای فای شد

86a2f658940042454ed911edda96b0f5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید تاکنون شرکت‌های چینی در صنعت طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تلاش و موفقیت بسزایی داشته‌اند که یکی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین این شرکت‌ها، شرکت شیائومی است. درواقع شرکت شیائومی این روزها بیشترین تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی برای بازارهایی مانند هند گذاشته است به‌گونه‌ای که گوشی‌های هوشمند سری ردمی این کمپانی در بازار هند به موفقیت چشم‌گیری رسیدند.

از این‌رو است که کمپانی سامسونگ نیز با دیدن افزایش فروش گوشی‌های هوشمند اقتصادی کمپانی شیائومی در بازار هند، به طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی در این بازار روی آورده است. از این‌رو در سال میلادی جاری چند گوشی هوشمند اقتصادی را معرفی کرد.

یکی دیگر از سری گوشی‌های سامسونگ هوشمندی که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا آن را طراحی و روانه بازار کند گوشی‌های هوشمند سری M هستند. تاکنون این کمپانی گوشی‌های هوشمند گلکسی M10، M20  و M30 را به صورت رسمی معرفی و رونمایی کرده است از این‌رو به نظر می‌رسد که باید منتظر رونمایی گوشی هوشمند M40 از سوی این کمپانی باشیم. چراکه این گوشی هوشمند به تازگی تاییدیه وای فای را دریافت کرده است و از شماره مدل SM-M405F نیز برخوردار است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار