رونمایی هوآوی از میان رده ای با سنسور تشخیص چهره

903e4fdf23d6eca99a3076c50ada5bca
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند است که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند.

به تازگی هوآوی از میان رده جدیدی رونمایی کرده که  Y7 Pro 2019 نام داشته و مشخصات مناسبی دارد. پیشتر نیز کمپانی چینی از پی اسمارت ۲۰۱۹ رونمایی کرد و یک مدل میان رده با صفحه نمایش ناچ و دوربین چندگانه به شمار می رود. حال نوبت به یک میان رده دیگر به نام Y7 Pro 2019 رسیده است.

البته این کمپانی Y7 Pro 2019 را در ویتنام معرفی کرده و ابتدا نیز وارد همین منطقه می شود. Y7 Pro نسل جدید به صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی LCD با وضوح HD+ و نسبت تصویر ۱۹:۹، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2، بلوتوث ۴.۲، وای فای ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز است.

با چنین ویژگی هایی می توان Y7 Pro جدید را یک محصول کلیدی با قابلیت تشخیص چهره و بدون سنسور اثرانگشت دانست. هوآوی می خواهد Y7 Pro  ۲۰۱۹ را با قیمت ۱۷۰ دلار روانه بازار کند.

هوآوی در نظر دارد وای۷ پرو ۲۰۱۹ را در دو رنگ از ۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار