انتشار تصویری دیگر از خانواده پی ۳۰ هوآوی

c3a69829f632357e91c096fc32cd8924
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری دیگر از خانواده پی ۳۰ هوآوی

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار سری پی را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و تجربه کاربری خوبی رقم می زنند.

به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از سری پی ۳۰ هوآوی منتشر شده که شامل سه مدل لایت، پرو و استاندارد می شود. مدل پرو به چهار دوربین و مدل های لایت و استاندارد به سه دوربین عقب مجهزند. گذشته از آن در دو نسخه پرو و استاندارد سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است اما در نسخه لایت سنسور در عقب جای گرفت.

blank

پیشتر جزئیات بیشتری از این سری منتشر شده که گفته می شود هوآوی دعوتنامه رویداد رونمایی پی ۳۰ را ارسال کرده و با توجه به این دعوتنامه، در روز ۲۶ مارس سال جاری سری P30 در چهار مدل معرفی می شوند.

براساس گزارش ها قبلی، سری پی ۳۰ پرو با شماره مدل VOG-L29 و پی ۳۰ با شماره مدل ELE-L29 همراست. گذشته از آن هر دو نمایشگر FHD+ داشته و خبری از نمایشگر پروضوح QHD+ نیست.

گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و پردازنده کایرین ۹۸۰ هشت هسته ای نیز اشاره کرد. اطلاعات کافی وجود نداشته تا به آن پرداخت اما گفته می شود اولین گوشی هوشمند ۵G و تاشو هوآوی در MWC 2019 طی کنفرانس این شرکت معرفی می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار