آشنایی با گوشی هوشمند آنر ۱۰

169c7e03b8bfd3d72493d79e10109697
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند آنر ۱۰

شرکت هوآوی علاوه بر برند اصلی گوشی هوشمند خود برند مستقلی را به نام آنر داشته که هر سال چندین مدل اسمارتفون از این خانواده را معرفی می کند. در این بین باید به گوشی هوشمند نسل جدید و آینده آنر ۱۰ پرداخت که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و هیچ یک توسط چینی ها به تایید یا تکذیب نرسیده است.

براساس آخرین گزارش ها آنر ۱۰ در بهار سال جاری معرفی شده و با طراحی بهینه شده از راه می رسد. آنر ۱۰ را باید پرچمداری دانست که از مشخصات قابلی بهره می برد و بدنه شیشه ای برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

در این مطلب می خواهیم به آنر ۱۰ بپردازیم و با جزئیات بیشتری درباره آن آشنا شویم:

طراحی و ساخت

آنر ۱۰ به بدنه شیشه ای مجهز بوده که در کنار طراحی بی حاشیه دست کمی از رقبا نخواهد داشت و باید آن را محصولی بزرگ از هوآوی پنداشت. شرکت چینی هر سال نسل جدیدی از آنر را معرفی کرده که آنر ۱۰ جدیدترین مدل خواهد بود و بزودی توسط چینی ها معرفی می شود. در بخش طراحی و ساخت پیش بینی می شود ویژگی های بزرگی را در محصول شرکت هوآوی شاهد باشیم که از جمله باید به ضخامت کمتر و بدنه باکیفیت تر پرداخت. البته این ویژگی های تایید شده نیست اما تصاویر گویا همه چیز بود ه و پیش بینی می شود که شاهد چنین محصولی باشیم.

صفحه نمایش

آنر ۱۰ به نمایشگر ۵.۸ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز است که می تواند کیفیت تصویر بالا و قابل توجهی داشته باشد. این نمایشگر تراکم ۴۱۶ppi داشته و با پوشش شیشه کورنینگ گوریلاگلس در برابر ضربات و آسیب ها محافظت شده است. نمایشگری که شرکت هوآوی برای آنر ۱۰ در نظر گرفته از نوع LTPS IPS LCD بوده که اگرچه سطح بالا نیست اما کیفیت و وضوح بالایی را می توان مشاهده کرد.

blankسخت افزار

شرکت هوآوی می خواهد از پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ بهره گیرد که با NPU جداگانه می تواند هوش مصنوعی قدرتمندی از خود نشان دهد. تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از دیگر ویژگی های سخت افزاری آنر ۱۰ می باشد. همانطور از مشخصات پیداست باید این دیوایس جدید را که در آینده معرفی خواهد شد یک پرچمدار کامل به شمار آورد.

دوربین

آنر ۱۰ یک پرچمدار است و هوآوی نیز برای مدل های رده بالا خود دوربین اصلی دوگانه به کار می گیرد. این گوشی هوشمند نیز به دو سنسور اصلی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی اصلی مجهز بوده و در بخش جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار می گیرد. دوربین های اصلی می توانند تصویربرداری ۲K با فریم ۳۰fps داشته باشند. البته عمده پرچمداران کیفیت تصویربرداری دوربین اصلی آنها ۲کی می باشد. از این رو پیکربندی دوربین آنر ۱۰ فوق العاده است.

باتری

این گوشی هوشمند به پک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و باتوجه به مشخصات مورد استفاده می تواند عمر باتری طولانی داشته باشد و عملکرد بالایی از خود نشان دهد. شرکت هوآوی همیشه باتری های پرظرفیتی در نظر می گیرد و آنر ۱۰ نیز از پک باتری مطلوبی برخوردار است. با تمام این تفاسیر آنر ۱۰ گوشی هوشمند قابل توجهی می باشد و در نوع خود بی نظیر است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار