رونمایی هوآوی از نوا ۸ پرو با پردازنده ۹۸۵ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی

9db1bd6314b81face87b8e508253564a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی در ماه دسامبر گذشته نوا ۸ پرو ۵G را معرفی کرد و اکنون این شرکت از نسخه ۴G آن در چین رونمایی کرده‌ که در واقع همان نوا ۸ پرو ۵G است بدون پشتیبانی از قابلیت ۵G. nova 8 Pro 4G با پردازنده‌ی کرین ۹۸۵، سیستم عامل Android 10 مبتنی بر EMUI 11.0 و ظرفیت‌های حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی که هر دو دارای رم ۸ گیگابایت هستند، ارائه می‌شود.

هوآوی صفحه نمایش مدل نوا ۸ پرو را ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ (2676×۱۲۳۶ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی طراحی کرده، این گوشی دارای نمایشگر خمیده و بدون زاویه است. پنل اصلی این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است. دو لنز دوربین فوق عریض در محفظه‌ای قرص شکل در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه دیده می‌شود، دوربین‌ سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد و ۳۲ مگاپیکسلی اولترا واید است.

نوا 8 پرو

در قسمت پنل پشتی هوآوی نوا ۸، یک تنظیم دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود که ترکیبی است از: دوربین اصلی با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو.

هوآوی nova 8 Pro 4G را با چهار رنگ جذاب و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ارائه کرده‌است. باتری این گوشی از طریق پورت
USB-C حداکثر ۶۶ وات نیرو می‌گیرد و در کم‌تر از یک ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. هوآوی می‌گوید شارژر همراه ۶۶ وات می‌تواند در مدت ۱۵ دقیقه باتری گوشی را از حالت صفر درصد شارژ به ۶۰ درصد شارژ پر کند، و شارژ کامل (۴۰ درصد باقی‌مانده) آن فقط ۲۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد.

Huawei در زمان انتشار این مطلب قیمت و زمان عرضه‌ی نوا ۸ پرو ۴G را فاش نکرده‌است، اما قیمت آن احتمالا کمتر از نسخه‌ی ۵G خود خواهدبود. نسخه‌ی ۵G با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با برچسب قیمت ۳۹۹۹ CNY (615 دلار / ۵۱۰ یورو) و با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با برچسب قیمت CNY 44099 (680 دلار / ۵۶۰ یورور) در بازار عرضه می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار