رونمایی از htc U20 5G و Desire 20 Pro

938f1645d99f3759adbb618d1bb66593
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رونمایی از htc U20 5G و Desire 20 Pro

بالاخره سکوت طولانی htc شکسته شد. گمان می رفت این کمپانی تایوانی محصول جدیدی در چنته نداشته باشد و دوران افول خود را طی کند. اما شب گذشته با رونمایی از دو محصول خود نشان داد که گرچه حضوری کمرنگ تا این زمان داشته اما نمی خواهد به فراموشی سپرده شود. htc U20 5G و Desire 20 Pro هر دو از محصولات رونمایی شده از این کمپانی هستند که به عنوان دو میان رده قدرتمند در معرض دید مخاطبان قرار گرفتند.

در ادامه به بررسی این دو محصول تازه وارد از کمپانی htc می پردازیم:

htc U20 5G

htc U20 5G

در تکاپوی برند های معتبر برای مجهز کردن مدل های جدید خود به شبکه ۵G ، این کمپانی نیز به فکر رقابت با دیگر برند ها افتاده است. بله htc U20 5G را می توان اولین گوشی هوشمند این کمپانی دانست که مجهز به شبکه ۵G است. البته که این اقدام برای htc دور از ذهن به نظر نمی رسید. چراکه تنها راه برای ورود به گود مبارزه مجهز بودن به سیستم های پیشرفته کنونی است. بنابراین اگر این کمپانی بار دیگر با همان تجهیزات وارد میدان می شد پرتاپ آن به خارج از گود توسط دیگر برند ها طبیعی به نظر می رسید.

از دیگر مشخصه های htc U20 5G می توان به صفحه نمایشگر آن اشاره کرد. نمایگشر ۶.۸ اینچی این اسمارتفون با رزولوشن FHD+ برای ورود قدرتمند آن بسیار انتخاب خوبی بوده است. البته که بخش پایینی این دستگاه همانطور که از تصاویر منتشر شده پیداست در قسمت پایینی خود دارای یک حاشیه قطور است.

پردازنده و حافظه

قلب تپنده که در این دستگاه وجود دارد تا بتواند کاربر را تا پایان روز همراهی کند ۵۰۰۰ میلی آمپر قدرت دارد که از قابلیت شارژ پرسرعت ۱۸ واتی نیز بهره می برد. اگر بخواهیم درباره مغز متفکر این دستگاه اطلاعاتی در اختیار دوستداران این برند قرار دهیم باید به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ اشاره کنیم که در معیت آن کاربران می توانند از حافظه ذخیره سازی ۸ گگیابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء بهره مند شوند.

htc U20 5G

دوربین

دوربین مجهز شده به تکنولوژی روز نقطه قوت دیگری است که باعث شده htc با دستان پر به فضای رقابتی پا گذارد. دوربین این دستگاه از تکنولوژی روز برخوردار بوده و به یک دوربین چهارگانه ۶۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. نمای عمودی این دوربین موجب شده که htc U20 5G کمی شبیه به برند های موجود در بازار شود. دوربین های تجهیز شده در این دستگاه عبارت اند از: یک دوربین ۶۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو.  ناگفته نماند که دوربین سلفی این دستگاه نیز  ۳۲ مگاپیکسل است که در پنل جلویی گوشی در یک ناچ قطره ای جا خوش کرده است.کیفیت دوربین در آخرین بازمانده htc آخرین تلاش های این کمپانی برای ساخت یک میان رده قدرتمند بوده است.

آخرین مشخصه های  htc U20 5G را می توان با معرفی حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی، برخرداری از جک ۳.۵ هدفون، NFC و وای فای به پایان رساند. البته که در حال حاضر ابر قدرت ها در تولید گوشی هوشمند مثل گوشی های سامسونگ و گوشی های هوآوی این سیستم را روی پنل نمایشگر قرار می دهند.

 

Desire 20 Pro

این مدل از htc را چندی پیش مورد ارزیابی قرار دادیم. تنها تفاوتی که این مدل با مدل عرضه شده قبلی دارد در بافت پنل پشتی دستگاه است. درواقع Desire 20 Pro شباهت بسیاری به Desire 20 5G دارد.

در ادامه به برسی اجمالی این دستگاه می پردازیم:

Desire 20 Pro مجهز به نمایشگر ۶.۵ از نوع LED بوده که وضوح تصویر FHD+ دارد. بنابراین نمی توانیم انتظار تعبیه حسگر اثر انگشت بر روی پنل نمایشگر باشیم. مغز متفکر این دستگاه را نیز تراشه اسنپدراگون برعهده دارد، اما در نوع کمی متفاوت است . این تراشه در Desire 20 Pro اسنپدراگون ۶۶۵ است.

علاوه بر این قابلیت حافظه Desire 20 Pro نباید نادیده گرفت. حافظه در نظر گرفته شده برای آن ۶ گگابایت رم و ۱۲۸ گیگبایت حافظه داخلی قابل ارقاء است. باتری این دستگاه نیز به مانند مدل قبلی ۵۰۰۰ میلی آمپر قدرت دراد.

وجه تشابه این مدل با مدل Desire 20 5G در دوربین است که به مانند یکدیگر از تکنولوژی واحد برخوردار هستند. اما ناگفته نماند که دوربین سلفی در مدل اخیر ۲۵ مگاپیکسل است.

htc U20 5G

تاریخ عرضه

دوستداران گوشی های htc باید تا زمان اعلام زمان دقیق عرضه صبر کنند. چراکه در این رونمایی صحبتی درباره قیمت و زمان عرضه آن نشده است . البته که بازار تایوان می تواند میزبان این دو مدل باشد.

منبع: Gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار