Mi Play اولین اسمارتفون ضدآب شیائومی در راه است

1dd5600b190450ca46424f2eb108a4d4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی به تازگی تصاویر تیزری از محصول میان رده منحصربفرد آینده خود به نام Mi Play منتشر کرده است. این اسمارتفون اولین محصول شرکت چینی با طراحی ضدآب بوده و صفحه نمایش ناچ دارد.

همچنین دوربین اصلی دوگانه نیز برای آن در نظر گرفته شده و می توان این دیوایس را یک مدل برجسته به شمار آورد. پیشتر نیز گوشی هوشمند ردمی ۷ پرو موفق به کسب تاییدیه TENAA شد و حال به نظر می رسد باید شاهد رونمایی یک میان رده جذاب دیگر موسوم به Mi Play باشیم.

Mi Play در ۲۴ دسامبر سال جاری راه اندازی می شود و از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی Full HD+ 2.5D، پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ هشت هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۴ /۶/۳ گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت در عقب و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

ابعاد این میان رده ۱۴۷.۷۶×۷۱.۸۹×۷.۸میلیمتریست و وزنی ۱۵۰ گرمی دارد. پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTEدوگانه، وای فای ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ، GPS + GLONASS بخشی دیگر از ویژگی های می پلی است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار