مشخصات گلکسی تب A8 2019 درز کرد

8588031542e500502823de5ef103f0e8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت های گلکسی سری A را تقریبا همه می‌شناسند و با این خانواده آشنایی دارند و حالا مشخصات یکی از جدیدترین دستگاه های این سری درز کرد. علاوه بر مشخصات این دستگاه ما شاهد رندرهای آن نیز هستیم و منابع آگاه اذعان می‌کنند که قرار است ماه آینده آن را در کنار گلکسی تب S5 ملاقات کنیم.

گلکسی تب A8 2019 ماه آینده به همراه یک نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می‌آید و اندازه‌ی آن ۸ مگاپیکسل است. اطراف نمایشگر این دستگاه را حاشیه های کمی در برگرفته است، با این حال بعنوان یک تبلت که در سال ۲۰۱۹ قرار است عرضه شود از آن انتظار بیشتری داشتیم.

blank

در پنل جلوی گلسی A 8 2019 یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که میتواند برای تماس تصویری و عکاسی سلفی مفید واقع شود. در پنل پشتی دستگاه و در قسمت بالا سمت چپ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویرتعبیه شده است که فاقد فلش ال ای دی میباشد. لبه سمت راست دستگاه میزبانی دکمه ی ولوم و پاور را برعهده دارد، در حالی که قسمت بالا جایگاهی برای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. قلب تپنده ی این تبلت پایین رده را یک تراشه ی اسنپدراگون ۴۳۹ به خود اختصاص میدهد که در کناز آن شاهد یک رم ۲ گیگابایتی نیز هستیم.

این دستگاه همچنین در حالت پیش فرض به شما ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی  ارائه میدهد که شما میتوانید آن را باکمک یک کارت میکرو اس دی افزایش دهید. این تبلت بر روی اندروید ۹ اجرا میشود و در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر آنچه گفته شد A 8 2019 از اینترنت نسل چهارم پشتبانی خواهد کرد و یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری را در زیر هود خواهد داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار