نوا ۵ به همراه تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ عرضه می‌شود

94ed112533d566b610054e168e367137
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی خبرهایی از عرضه‌ی گوشی جدید هواوی با نام نوا ۵ به گوش می‌رسد و بر اساس گزارش ها قرار است فردا طی رویدادی به وسیله‌ی این شرکت عرضه شود. درست پیش از عرضه شدن این دستگاه هواوی تیزری را منتشر کرده است که از مشخصه های کلیدی این دستگاه پرده برمی‌دارد. هواوی اظهار می‌کند نوا ۵ به همراه تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ در میان گوشی های ۲۰۱۹ قدرت نمایی خواهد کرد.

همانطور که اشاره شد مدیرعامل این شرکت در تیزری برخی از مشخصه های کلیدی این دستگاه را برشمرده است که در کنار آن ها هوش مصنوعی به کار رفته در دوربین ها به نظر می‌رسد قرار است عمکلرد سنسورها را افزایش دهد. تراشه های Premium Kirin 9xx یک هسته AI اضافی برای تشخیص بهتر تصویر طراحی شده است، که احتمالا یک رویکرد مشابه را در بر می‌گیرد.

تراشه جدید بر اساس پردازنده TSMC طراحی شده است که دارای لیتوگرافی ۷ نانومتری می‌باشد و انتظار می‌رود از هشت هسته‌ی قدرتمند بهره بگیرد که در کنار آن پردازنده‌های گرافیکی جدید تعبیه شده است. ما انتظار داریم این چیپ ست قدرتمند جایگزین چیپ ست میان رده‌ی کایرین ۷۱۰ شود که سال های پیش بر روی دستگاه های قدرتمندی چون Huawei Mate 20 Lite و Huawei P30 خودنمایی کرد و خودش را به خوبی به نمایش گذاشت.

کایرین ۸۱۰ قرار است قلب بسیاری از دستگاه های جدید را در بربگیرد و گوشی های هواوی را متحول کند، ناگفته نماند که فردا تمام مشخصات هواوی نوا ۵ توسط هواوی منتشر خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار