Redmi 7A به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ عرضه می‌شود

e3b47929766ec4e7fba5023566d6eb72
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حدود یک ماه پیش شرکت ردمی گوشی پایین رده‌ی خود را با نام Redmi 7A به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی کرد. حالا بعد از گذشت یک ماه شرکت ردمی اعلام کرده است که در ۱۱ ژولای این دستگاه را در هند با قیمت ۸۵ دلار عرضه خواهد کرد. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا با مشخصات بیشتر این دستگاه آشنا شوید.

مشخصات ردمی ۷A

شرکت ردمی این دستگاه را در دو مدل تولید کرده است که برای چین و هند به طور اختصاصی تدارک دیده شده‌اند. قلب تپنده‌ی مدل هندی این دستگاه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ است و از این نظر تفاوتی با مدل چینی خود ندارد. اما ردمی در این دستگاه برخلاف مدل چینی آن، از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع IMX486 بهره گرفته است (نسخه‌ی چینی ردمی ۷A دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است).

blank

پیش از این مشابه این سنسور را در MI A2 شیائومی و مدل هندی ردمی ۷ نیز شاهد بودیم و امتحان خود را داده است. در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر کوچک ۵.۴ اینچی تعبیه شده است که از نوع LCD بوده و دارای کیفیت اچ دی پلاس می‌باشد. ردمی ۷A دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری می‌باشد.

قیمت و زمان عرضه

شرکت ردمی A7 را به طور اختصاصی برای بازار هند تولید کرده است و آن را در دو کانفیگ متفاوت ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و نیز نسخه‌ی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این بازار عرضه می‌کند که به ترتیب دارای برچسب قیمت ۸۵ و ۹۰ دلار هستند(این دستگاه به کمک حافظه‌ی میکرو SD به شما اجازه می‌دهد تا حافظه‌ی داخلی اش را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید).

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

این دستگاه در سه رنگ سیاه مات، آبی مات و طلایی مات و در تاریخ ۱۱ ژولای عرضه خواهد شد و خرید آن از طریق وب سایت های Mi.com, Flipkar و Mi Home Stores قابل انجام است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار